Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi празнува 40 години на quattro моделите

07.02.2020 15:02

Именно на изложението в Женева, проведено през март 1980 г., Audi quattro направи своя дебют

Производителят от Инголщат, чрез своето подразделение Audi Tradition, ще отбележи тази година четири десетилетия от своята технология quattro чрез дузина национални и международни събития.

Именно на автомобилното изложение в Женева, проведено през март 1980 г., Audi quattro направи първата си публична изява и предизвика сензация, като представи първия сериен автомобил с интегрална трансмисия.

Идеята за купето със задвижване на четирите колела се заражда в края на 70-те години на миналия век с разработката на високопроходимия VW Iltis, разработен от Audi за нуждите на немската армия. Автомобилът е толкова подходящ за движение на сняг и лед, така че инженерите на Audi решават да монтират задвижването му на всички колела на серийния модел Audi 80.

Опитът е повече от успешен и така се ражда Audi quattro, купе, задвижвано от петцилиндров 2,2-литров турбо двигател, развиващ не по-малко от 200 к.с., чиито първи стъпки в състезанията през 1981 г. на австрийското рали Jänner направиха революция в дисциплината.

През 2020 г. Audi Tradition ще отбележи раждането на quattro технологията чрез различни събития, включително Bremen Classic Motorshow и GP Ice Race на Цел ам Зее See (където присъства екземпляр на Audi quattro Rallye S1), което се проведе през миналия уикенд.

Честванията ще продължат от 25 до 29 март като част от Techno Classica в Есен, а след това и на Фестивала на скоростта в Гудууд (от 9 до 12 юли), на фестивала Eifel Rallye в Даун (от 23 до 25 юли), Classic Days at Schloss Dyck  в Юхен (31 юли - 2 август), както и на изложението Sachsen Classic в Цвикау (13 до 15 август).

Сезонът ще приключи с празненства, планирани в Audi Forum Neckarsulm на 8 ноември и в Инголщат на 29 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus