Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi представи новите хечбек и седан RS3

19.07.2021 14:00

Спортните модели получават 2,5-литров петцилиндров турбо двигател с 400 к.с. и 500 Нм

Audi представи следващото поколение на семействтоо RS3, което включва спортен хечбек и седан. Приемането на поръчки за новите модели  в Европа вече започна. Първите автомобили ще пристигнат при клиентите тази есен. Цените на хечбека и седана RS3 започват от 60 и 62 хил. евро.

„С новото поколение на Audi RS3 ние предлагаме първокласни спортни автомобили, които са подходящи както за обществени пътища, така и за шофиране по състезателни писти“, посочи Себастиан Грам, управляващ директор на Audi Sport GmbH.

И двата модела са оборудвани с 2,5-литров петцилиндров турбо двигател с мощност 400 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Агрегатът  работи заедно със седемстепенна скоростна кутия и система за задвижване на всички колела. Ускоряването до сто отнема 3,8 сек. Audi смята, че това е най-доброто постижение в класа.

Максималната скорост е 250 км в час. При поръчка на специален пакет този показател  се повишава до 280 км в час. Специален дрифт режим RS Torque Splitter също е достъпен за водача, който е отговорен за управлението на вектора на тягата между задните колела. Същата система дебютира по-рано в спортния Volkswagen Golf R. Освен това шофьорът ще може самостоятелно да задава настройките на контролната електроника, благодарение на системата Audi Drive Select с пет предварително зададени режима на управление .

RS3 получава адаптивни амортисьори и въглеродно-керамични спирачки. Автомобилът е оборудван с радиаторна решетка с лъскав черен кант, нови брони, големи въздухозаборници, дифузор и диодна оптика с необичаен модел. Вътре в автомобоила са  инсталирани спортни седалки, ново цифрово арматурно табло и 10,1-инчов сензорен дисплей на мултимедийната система MIB3.

Коментари
comments powered by Disqus