Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi представя електрическия e-tron GT

10.02.2021 10:20 1
1
8391932794

Немският супер седан с два електрически мотора споделя платформата с Porsche Taycan

Audi представи електрическия супер седан e-tron GT на специално онлайн събитие. Автомобилът е производствената версия на едноименния концепт, който беше представен на автомобилното изложение в Лос Анжелис през 2018 г. Новият модел е конкурент на Tesla Model S и ще бъде на разположение за поръчка в Европа тази пролет. Супер седанът се произвежда в завода в Böllinger Höfe в Некарсулм, Германия.

Външно серийният автомобил практически не се различава от прототипа. Седанът има само конвенционални дръжки на вратите и увеличени странични огледала. Автомобилът получава наклонен покрив, широки въздухозаборници, LED матрични светлини  с графични елементи, аеродинамични елементи на каросерията, както и джанти  с диаметър 19, 20 или 21 инча. Коефициентът на въздушното съпротивлиние е 0,24.

Интериорът е оборудван с виртуално арматурно табло, аудио система Bang & Olufsen (предлага се като опция), проекционен екран и голям сензорен екран на мултимедийната система. Обемът на багажното отделение е 405 литра.

Новият автомобил е построен върху същата платформа като електрическия Porsche Taycan. Седанът получава две версии - e-tron GT quattro и RS e-tron GT. И двете версии са оборудвани с два електрически мотора и система за задвижване на всички колела. Базовият e-tron GT има мощност 476 к.с.. Когато контролът за стартиране е активиран, мощността на автомобила за кратко ще се повиши до 530 к.с. Автономният пробег на електрическия автомобил, според предварителните изчисления, е повече от 480 км.

Сумарната  мощност на Audi RS e-tron GT е 598 к.с. Контролът на старта може да увеличи тази цифра до 646 к.с. за кратко време. Ускоряването от 0 до 100 км/ч ще отнема на автомобила малко над 3 сек. Максималната скорост е 250 км в час.

Немският електрически автомобил е оборудван с трикамерно въздушно окачване, напълно управляемо шаси и, ако клиентът желае, въглеродно-керамични спирачки. Цените на автомобилите ще бъдат обявени по-късно.

Коментари

sagr
bravo

comments powered by Disqus