Разкрит беше компактният SUV на Audi - Q5 бе показан за пръв път на автомобилния салон в Пекин.
Баварците от Инголщат са категорични във вярата си, че Q5 бързо ще се превърне в еталон за качество и динамика в своя клас. Дължината на автомобила е 4,63 метра, ширината 1,88 м, а височината 1,65 м. Известна отговорност за атрактивните пропорции на каросерията носи и междуосното разстояние от 2,81 метра.Предницата е семпла и разпознаваема заради типичната радиаторна решетка и фаровете с опционални дневни светлини. Приближавайки задницата, страничната линия на прозорците се издига нагоре плавно, създавайки сполучливо съчетание с равномерно спускащия се покрив. В името на по-ниското собствено тегло капаците на багажника и на двигателя са изработени от алуминий.
1560 литра максимален товарен обем
Техническите данни на автомобила сочат 20-сантиметров клиренс, възможен ъгъл на изкачване от 31 градуса, дълбочина на газене от половин метър и максимум два тона прикачен товар. Обемът на товарното пространство от друга страна варира в диапазона 540-1560 литра, а опционално задната седалка може да се регулира по дължина.
Скъпи материали като алуминий, хром, кожа и алкантара гарантират изисканата атмосфера във вътрешността на купето. Серийното обзавеждане включва още електро-механична ръчна спирачка, стартов ключ с чип, автоматичен климатик и голям централен монитор. Всички модификации на Q5 ще бъдат снабдени с перманентно задвижване на четирите колела Quattro.
2.0 TFSI за пръв път влиза в действие
Audi предлага два дизелови и един бензинов задвижващ агрегат. Новоразработеният 2.0 TFSI, който генерира 211 к. с. и 350 Нм, позволява ускорение до 100 км/ч за 7,2 секунди и върхова скорост от 222 км/ч. Двулитровият TDI със 170 "коня" и 350 Нм максимален въртящ момент пък изпълнява класическия спринт за 9,5 секунди при среден разход от 6,7 литра.
Топмоделът ще бъде снабден с трилитров TDI (240 к. с. и 500 Нм), чието ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 6,5 секунди. По-малкият дизел е куплиран с шестстепенна механична трансмисия, докато другите два мотора ще бъдат удостоени с новата 7-степенна S-Tronic. Серийни са 17-цоловите колела с гуми във формат 235/65.
S-Line и Offroad-пакет за индивидуалистите
По желание на клиента се предлага електронно регулиране на окачването Drive Select, система за следене на пътната лента, темпомат, асистент за паркиране, вентилирани седалки, както и панорамен покрив. В списъка с "екстри" на Q5 откриваме също S-Line екстериор и Offroad-пакет.
Nikola
Да бе!това Q5 e TIGUAN изцяло!VW e по-добър!!
deso
по-добър от GLK
Тин Колай
:-(|) Ей това Q5 чаках. Най-добро в класа си ще е!!!
s
no 1