След множество показани концепции и прототипи напомпаният до крайност дизелов SUV е готов за серийно производство.
Шестлитровият дванадесетцилиндров TDI разполага с колосален въртящ момент от 1 000 Нм в диапазона 1750 - 3250 оборота в минута. Динамичните му характеристики съвпадат с тези на откровен състезател - 5,5 секудни за ускорението от 0 до 100 км/ч и ограничена по електронен път максимална скорост от 250 км/ч. Един от основните акценти при представянето на Q7 V12 TDI обаче ще бъде икономичният разход на гориво, който според Audi възлиза на 11,9 литра.Tiptronic вместо DSG
За топмодела на Q7 конструкторите от Инголщат избират шестстепенна автоматична трансмисия Tiptronic също като при "най-откаченото" комби RS 6. Разбира се, зрелищната тяга на двигателя се разпределя между четирите 20-цолови колела посредством двойно предаване тип quattro. Стандартното обзавеждане на всъдехода включва DVD-навигация, аудиосистема с подаващи се от арматурното табло високочестотни говорители, Bluetooth, електрически капак на багажника и др.
В разпространената официална информация не се споменава теглото на Q7 V12 TDI. Да се надяваме, че Audi са се справили с разпределението на тежестта по начин, който подобава на производител от тази величина.
анонимен
audi Q7 e N1 niama suv po hubav do sega
sabri-audito q7 v12 suv
>:-) :'( :( ha ha ? az sam fen na audi q7 v12 TDI suv 2009god. az imam skaipa na proizvoditelite na audi q7 v germaniq