Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8: Дали предстои трето поколение

13.02.2020 12:56

Актуалният спортен автомобил се задвижва от V10 5,2- литров двигател FSI

В разговор с журналисти, Оливер Хофман, управляващият директор на Audi Sport, потвърди, че третото поколение на Audi R8 е в процес на разработване.

Ако при първата поява на Audi R8, моделът бе посрещнат с голям успех при любителите на спортното шофиране, то второто поколение на немския суперавтомобил, предлаган на пазара от 2015 г., не регистрира толкова задоволителни продажби, като само 1200 бройки се продават годишно в Европа. При тези условия представянето на трето поколение на R8 изглежда повече компромис.

Оливер Хофман наскоро поднови темата, като каза пред журналисти, че се изследва електрифицирана версия на Audi R8, модел, чието развитие ще бъде тясно свързано с това на състезателните версии на немския спортен автомобил. Версиите GT3 и GT4 на второто поколение Audi R8 споделят 50% от своите части с пътния модел, сглобяван в Некарсулм, а бъдещият R8 логично също ще трябва да предложи платформа, която може да се използва в състезания.

„Работим в тясно сътрудничество със спортния екип по технологията на батериите, развитието на електрониката и други подобни“, каза Оливер Хофман. „За нас това е чудесна възможност да се възползваме от опита на нашите експерти в моторните спортове и да го интегрираме в нашите серийни модели“.

За статистиката, последното поколение на Audi R8, което премина през обновяване през 2018 г. и получи наименования R8 V10 Quattro и R8 V10 Performance, се задвижва от V10 5,2- литров двигател FSI, развиващ в своята най-мощна конфигурация (Performance) близо 620 к.с. и 580 Нм.

Коментари
comments powered by Disqus