Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 GT Spyder: Добре дошло

03.06.2011 11:50

Вчера ви информирахме за това, че в момента текат тестовете на R8 GT Spyder, а днес може да обявим и заводските му спецификации, тъй като PR екипът на Audi реши да ги оповести официално седмица преди ключовото състезание за марката „24-те часа на Льо Ман“.

Audi използва аналогичните похвати за намаляване на теглото като при купето, в резултат на което общата маса на R8 GT Spyder е редуцирана с 85 кг спрямо стандартната версия (при купето разликата е 100 кг). Рамата на двигателя, например, е изработена от свръхлеки магнезиеви сплави, докато задните странични панели, капакът на мекия покрив, новата задна броня и предният спойлер са от CFRP. В допълнение активното задно крило е заменено от статично карбоново, за да се елиминира механизмът за активирането и в резултат на всички тези промени R8 GT Spyder тежи само 1640 кг.

Кабриолетът използва същия 5.2-литров V10, който след препрограмирането на софтуера генерира 560 к.с. вместо стандартните 525. Въртящият момент също е увеличен и достига своя пик от 540 Нм при 6500 об./мин. Комбиниран с шестстепенната автоматизирана R tronic трансмисия, R8 GT Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди (с две десети по-слаб резултат от този на купето) и достига максимална скорост от 317 км/ч (320 км/ч).

За буйния нрав на спортиста се грижи quattro системата за двойно предаване, която стандартно е настроена при съотношение 15/85 в полза на задния мост. Същевременно задният механичен диференциал е самоблокиращ се.

Очакването отпред е с алуминиеви двойни напречни носачи, които контактуват с асфалтовата настилка посредством 19-цолови колела с гуми 235/35, докато задните са с размери 295/30 при намален с 10 мм клиренс. Карбон-керамичните дискове са стандартни за модела, както и лаунч контол системата, докато ESP функцията може да се изключва напълно.

Мекият покрив на Audi R8 GT Spyder се разгъва или прибира за 19 секунди при скорост до 50 км/ч. За още по-голямо удобство задният прозорец е отделен от самия покрив и може да се вдига независимо. В салона впечатление правят още тапицерията от напа и алкантара, множеството карбонови апликации, информационно-навигационната система с функция за отчитане на времената при каране на писта, спортните седалки и аудио системата на Bang & Olufsen .

Серията ще бъде ограничена на 333 бройки, също толкова колкото и при купето. Базовата цена за Германия е 207 800 евро.

Коментари
comments powered by Disqus