Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 на Underground Racing: Механични скорости и 1500 к.с.

13.01.2022 15:25

Тунинг фирма от Северна Каролина превръща спортното Audi в истинско чудовище

Тунерите от Underground Racing подсилват неимоверно Audi R8. Американците монтират в спортния автомобил двигател с мощност 1500 к.с. и механична скоростна кутия. Резултатът е впечатляващ.

Те се срещат все по-рядко. Говорим за спортните модели с механична предавателна кутия. Точно това, изглежда, са забелязали тунинг специалистите от Underground Racing. Сега американците от Шарлът екипират днешното поколение на Audi R8 с механична трансмисия. Иначе Audi предлага на купувачите на второто поколение R8 само седемстепенна трансмисия с два съединителя. Ръчната скоростна кутия изчезна от портфолиото на автомобила от Инголщат още когато серията стартира през 2015 г.

1500 к.с. в R8

Но тунерите не са сменили само трансмисията. Те са бръкнали дълбоко и под капака на двигателя. Underground Racing изстисква впечатляващите 1500 к.с. от V10 мотора пред задния мост на Audi. Американците са успели да направят това, като са поместили в моторния отсек на  R8 един от своите комплекти с два турбокомпресора, като по този начин са превърнали двигателя в битурбо. Underground Racing предлага различни версии на тези комплекти, започващи с цена от 49 000 щатски долара (прибл. 43 110 евро). Най-евтиният двоен турбокомплект обаче постига "само" 800 к.с. с нормален бензин. За още повече мощност и 1150 конски сили клиентите трябва да сложат на масата 175 000 щатски долара. Това е равностойността на 153 965 евро. За сравнение: базовият модел се предлага от Audi като купе от 149 000 евро. 

Механична скоростна кутия само с два турбокомпресора

Ако за някого 540 к.с. или 610 к.с. в Quattro Plus са достатъчни и затова иска за своя R8 само механичната трансмисия, ще бъде разочарован. Underground Racing предлага ръчна скоростна кутия само в комбинация с двоен турбокомплект. Преустройството за шестстепенна механична трансмисия е било поискано от  клиент от Далас. За да го изпълнят, тунерите трябвало да променят доста неща неща. Стандартно централната конзола на R8 не предлага място за инсталиране на лост за превключване на предавките. За ръчната скоростна кутия са били необходими допълнителни специфични за клиента части. Освен това Underground Racing отделили много време за разработването. Тунерите искали да се уверят, че електрониката на R8 работи перфектно с ръчната скоростна кутия. Стандартното задвижване на всички колела в Audi също трябвало да работи добре и в спортния автомобил с механични скорости. Предавателната  кутия идва от първото поколение на Audi R8, което базираната в Инголщат компания произвежда от 2006 до 2015 г. Американците възнамеряват да публикуват цената на преустройството следващата седмица.

Underground Racing е известен с турбо преобразувания. Компанията от американския щат Северна Каролина се фокусира върху тунинг на Lamborghini и Audi. Това, разбира се, е близко до ума – все пак Lamborghini Hurácan и Audi R8 използват една и съща платформа. По този начин тунерите могат да достигнат до повече клиенти с едни и същи продукти.

Заключение

Вече няма много спортни автомобили с механична трансмисия. Audi също предлага R8 само с трансмисия с два съединителя. Ето защо тунингованият от Underground Racing R8 изглежда още по-впечатляващ със своята ръчна скоростна кутия.

 

Текст: Джоел Лишка 
Снимки: Underground Racing

Коментари
comments powered by Disqus