Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi R8 Spyder: Под открито небе

15.09.2009 13:32

Audi най-накрая представи официално R8 Spyder. Както се и очакваше, кабриолетът ще получи 5,2-литровия V10, заимстван от Lamborghini Gallardo LP560-4.

Във версията на Audi 5,2-литровият мотор достига максимална мощност от 525 к. с. (при 8000 об./мин) и въртящ момент от 530 Нм (при 6500 об./мин). Благодарение на тях R8 Spyder изпълнява класическото упражнение от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди и спира възходящото движение на стрелката в скоростомера едва при 313 км/ч. Във версията с механична скоростна кутия средният разход е 14,9 литра, докато при роботизираната R tronic – само 13,9 литра.

Отличната динамика на R8 Spyder е следствие от олекотеното в максимална степен шаси. То е базирано на алуминиевата платформа ASF (Audi Space Frame), която въпреки нужното заради липсата на покрив подсилване е само с 6 килограма по-тежка от тази на R8 Coupe. Общото тегло на R8 Spyder 5.2 FSI quattro е 1720 килограма.

Що се касае до стилистиката, съществени промени спрямо класическия R8 няма. Преработеният капак на двигателя и двата успоредно разположени отвора за въздух върху него са най-характерните отличителни белези. Страничните дефлектори, които покриват въздуховодите при R8 Coupe, са заменени с карбонови панели, а светлините са изцяло светодиодни.

От Audi са пренебрегнали твърдия покрив поради високото му тегло. Това е причината изборът да падне върху класическия мек сгъваем гюрук, контролиран по електрохидравличен път. Сгъването и съответно разпъването му отнемат приблизително 30 секунди, като това може да се осъществява и в движение, но не при по-висока от 50 км/ч скорост . За още по-голямо удобство задният прозорец е отделен от самия покрив и може да се вдига независимо.

В салона на Audi R8 Spyder впечатление правят тапицерията от кожа напа, аудиосистемата Bang & Olufsen, навигацията, отопляемите седалки триспицовият волан и алуминиевите компоненти. Зад седалките има три малки отделения за багаж, като в едно от тях може да бъде поместен предлаганият като опция CD чейнджър. Обемът на багажника отпред е 100 литра.

Audi ще започне да приема поръчки съвсем скоро, а първите доставки за Германия ще стартират в началото на 2010 г.

 

Коментари
comments powered by Disqus