Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi разкри подробности за програмата в Дакар

02.04.2021 13:07
Audi разкри подробности за програмата в Дакар

Инголщатци ще използват технологии от DTM и Формула Е

Audi ще дебютира в най-голямото рали-рейд състезание през 2022 г. и вече активно работи по подготовката на своя автомобил. Той ще се задвижва от електромотора, който понастоящем германците използват във Формула Е, но цялата компановка включва и двигателя с вътрешно горене от DTM, който ще се използва като екстендър.

MGU05 електродвигателя на Audi във Формула Е е ограничен на 250 кВт заради правилника в шампионата за електрически формули, но динамичните характеристики на офроуд автомобила ще бъдат значително по-впечатляващи заради коренно различната компановка.

Три MGU05 ще работят под капака на офроудъра на Audi, като само два ще отговарят пряко за задвижването (по един на предната и на задната ос). Третият ще се използва като „генератор, който да зарежда високоволтовата батерия с високо напрежение по време на пилотиране“. Това на практика означава, че двата MGU5 ще бъдат единствено електродвигатели, а третият ще функционира само като генератор.

Другият източник на електроенергия ще бъде двулитровият четирицилиндров TFSI от DTM, чиято мощност надхвърля 600 к.с. „Този двигател е невероятно ефективен и е произведение на изкуството по отношение на теглото и разхода“. Екипът от Нойбург със сигурност обаче ще модифицира съществено и състезателния мотор, тъй като екстендърите имат коренно различни изисквания с оглед на еднотипния режим, в който работят.

Според официалния пресрилийз Audi ще развива самостоятелно и батерията, като на този етап германците не дават подробности за технологоията, която планират да използват. Тя трябва да има достатъчен капацитет, за да може офроудърът да минава през лиазоните, без да отделя вредни емисии.

Коментари
comments powered by Disqus