Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi разработва пружини от специален полимер

01.07.2014 12:20

Всеки детайл тежи около 1,6 кг, докато теглото на традиционните е около 2,7 кг

Германската компания Audi разработва нови пружини от армиран със стъклени влакна полимер (GFRP). Благодарение на използвания нов материал, детайлът е с 40% по-лек от класическите стоманени елементи и едновременно с това се отличава с по-висока здравина и надеждност, съобщава добре информиран източник.

Новите пружини имат необичайна светлозелена окраска. Производството на новите пружини не представлява никаква особена трудност в сравнение със създаването на стоманените - стъкловлакната се усукват в структурата на елемента и се слепват с епоксидна смола. След това материалът се изпича при температура от 100 градуса по Целзий.

Пружините от стъкловлакна имат по-малко на брой спирали, а всеки детайл тежи само около 1,6 кг в сравнение с 2,7-те килограма на стандартния аналог. По този начин използването на пружини от стъкловлакна ще намали теглото на автомобила с 4,4 килограма. Новите пружини не се поддават на корозия и са напълно защитени от въздействието на химически вещества при почистване на джантите. 


„Новите пружини водят да намаляване на теглото във важни места в ходовата част. Това позволява снижаване на вибрациите, увеличава се точността на кормилното управление и комфорта”, заяви ръководителят на развойната дейност на Аudi д-р Улрих Хакенберг.

Все още не е ясно кои ще са първите автомобили на марката, при които ще бъдат внедрени новите детайли.

Коментари
comments powered by Disqus