Тунерът оптимизира модела от компактния клас с компресорен 2,5-литров турбо мотор
Нова система за всмукване на въздуха и оптимизиране на софтуера: След като MR Racing приключи с лечебните процедури, Audi RS3 стъпи на пътя с 448 к.с. и екстра атрактивно фолиране.
Тунерът оптимизира представителя на компактния клас с компресорен 2,5-литров турбо мотор посредством по-голям всмукателен поток на въздуха, включително спортен въздушен филтър. Благодарение на цялостния силов пакет с оптимизиране на софтуера спортистът се радва на почти 450 к.с. и 653 Нм въртящ момент. Увеличението на мощността е в комбинация с ръчно заварена висококачествена стоманена изпускателна система с управление на клапаните на фирмата Фридрих Моторспорт, което включва и Downpipe и HJS-Metallkats.
В следващия етап до 535 к.с.
MR Racing предлага също последващо увеличение на мощността на RS3. След инсталирането на по-мощен TTE 500 турбокомпресор и бензинова помпа за високо налягане, в следващия етап нивото на мощността ще достигне 525-535 к.с. и над 700 Нм максимален въртящ момент.
Олекотени джанти и винтово окачване
В унисон с новото дизайнерско фолиране са и олекотените джанти на ATS GTR, с размери 9x19 цола ET48 в цвят RAL "трафик червено", обути в гуми с размери 235/35R19. Окачването също е ревизирано с компресиране на амортисьорите (ниска и висока скорост) регулируемо KW-Clubsport винтово окачване, което се комбинира с настройващи се опорни лагери.
А черешката на тортата е DVD плейърът, който инженерите от Ешвайлер са монтирали в интериора на RS3, както и навигационния модул, който може да се управлява посредством стандартната система.