Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS3 Sportback: Щурм

22.11.2010 14:59

Да, истина е! Най-накрая Audi показа на бял свят RS3 Sportback. Компактният спортист ще се радва на 2,5-литровия мотор на TT RS и неговите 340 к.с.

Безспорно най-големият плюс на RS3 Sportback се намира под предния капак. Доказалият се 2,5-литров петцилиндров TFSI, надут до 1,2 бара, не само разчита на внушителните като за съответния работен обем 340 к.с., но и предоставя максималния си въртящ момент от 450 Нм на водача в диапазона от 1600 до 5300 об./мин. Това, както и комбинацията със седемстепенната S tronic трансмисия и двойното предаване quattro, правят възможен спринта от място до 100 км/ч при налични 4,6 секунди. За съжаление максималната скорост е ограничена на 250 км/ч по електронен път, но пък средният разход е сведен до 9,1 литра, а емисиите CО2 – до 212 г/км.

Предната следа на RS3 Sportback е увеличена до 1564 мм, като окачването тип Макферсън за предната ос е свързано с шасито посредством отделна подрама. Дори и задната ос и нейното четириточково окачване не са монтирани директно към самоносещата конструкция, а използват допълнителна рама. Тази конструкция, както и новите спортни пружини и амортисьори (клиренсът е намален с 25 мм), гарантират, че 2,5-литровият мотор няма да остане "неразбран" от купето, заимствано от A3. Всички ключови елементи по окачването, типично за Audi, са от алуминий.

Тежащият 1575 кг автомобил може да се похвали с калници, изработени от пластмаса, подсилена с карбонови нишки, 19-цолови колела с гуми 235/35 за предната ос и 225/35 за задната, масивни спирачни дискове (370 и 310 мм) с четирибутални апарати и агресивен аеропакет. В допълнение електронната програма за стабилност може да бъде изцяло изключена посредством режима Sport, който не само променя базовите характеристики на силовия тракт, но дори коригира и звука на изпускателната система чрез специалния клапан.

Audi RS3 Sportback ще се сглобява в Унгария. Първите доставки ще започнат в началото на тази година, като базовата цена за Германия е 49 900 евро.

Коментари
comments powered by Disqus