Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS4 Avant и Audi RS5: Нови пакети Competition

18.05.2022 14:02

Предложения за по-спортна визия, подобрено окачване и по-висока максимална скорост

Audi възнамерява да предложи още повече удоволствие от шофирането в двата RS модела. Това ще стане с помощта на модифицирана ходова част, променени изпускателни системи и нови декоративни елементи.

RS моделите на Audi се отличават със спортния си характер. Но тъй като и той вероятно не е достатъчно спортен за всички клиенти, Audi сега добавя Competition и Competition Plus пакет за RS4 Avant и RS5. Пакетът Competition се фокусира върху външния вид и повече звук. Ако се добави Plus, има и допълнителни промени по ходовата част.

По-висока максимална скорост, повече динамика на пътя

Във всеки случай всички купувачи на Competition могат да очакват по-висока граница на скоростта, защото Audi позволява на моделите RS да се движат с до 290 км/ч. Ново е и фиксираното предавателно отношение на динамичното кормилно управление в съотношение 1:13,1, с което Audi обещава още по-прецизно поведение при шофиране. Конструкторите постигат акцент върху задния мост при задвижването с различно настроен спортен диференциал. Новият софтуер за управление на скоростната кутия съкращава времето за смяна на предавките. Audi RS4 Avant с пакет Competition спринтира от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди – подобрение от 0,2 секунди в сравнение със серийния модел. Audi RS5 Coupé и RS5 Sportback завършват спринта за 3,8 секунди – подобрение от 0,1 сек.

Но моделите RS не само ускоряват, но и спират по-бързо. Новонастроена ABS, в комбинация със силно прилепващи гуми Pirelli P Zero Corsa, намалява спирачния път при 100 км/ч с до два метра. Audi постига по-изразителен звук с новите изпускателни системи, които могат да бъдат разпознати по матовочерните крайни ауспухови тръби.

Новото спортно окачване RS Pro, което е част от пакета Plus, е проектирано като ръчно регулируемо винтово окачване с по-висок пружинен коефициент, тристранно регулируеми амортисьори и по-твърди стабилизатори. В сравнение със стандартните модели RS центърът на тежестта е с десет милиметра по-нисък. Възможно е и допълнително понижаване с десет милиметра.

Множество черни елементи

И двата пакета Competition са приятни за окото. Страничните панели на седалката блестят в черен пианолак. По желание комбинацията Dinamica-Perlnappa допълнително подобрява стандартните спортни седалки на RS. Надписите и логотипите по корпуса са боядисани в лъскавочерно. В съответствие с това външният цвят Sebring с черен кристален ефект е наличен за първи път за RS4 и RS5.

Всестранно усилените емоции, разбира се, имат своята цена. Пакетът Competition струва 7875 евро допълнително. Ако поставите отметка за пакета Competition Plus, ще бъдете помолени да заплатите надбавка от 11 875 евро.

Текст: Ули Бауман
Снимки: Audi

Коментари
comments powered by Disqus