Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi с нов компресорен V6

30.06.2008 13:20
Audi с нов компресорен V6

В своя шестцилиндров TFSI компанията от Инголщат ще заложи на стимулиращ производителността механичен компресор.

Механичният компресор Roots, развиващ до 23000 об./мин. нагнетява въздух в цилиндрите с налягане, достигащо 0,8 бара. В комбинация с директно впръскване на горивото мощността на задвижващия агрегат възлиза на 290 к. с. при 5000 оборота. Върховият въртящ момент отчита 420 Нм при 2400 об./мин., а максималната скорост на развъртане е 6500 об./мин.

Без значение от модела, в който ще бъде инсталиран, новият двигател трябва да харчи не повече от 10 литра нормален или висококалоричен бензин, покривайки еко-нормата Euro 5. Агрегатът ще дебютира през есента в модифицирания A6, а по-късно ще бъде инсталиран в S4 с повишена тяга и мощ.

Коментари
comments powered by Disqus