Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi S8 получава битурбо V8 с 571 к.с.

03.07.2019 09:14
Audi S8 получава битурбо V8 с 571 к.с.

С V8 двигател с мощност 571 к.с. и максимален въртящ момент 800 нютонметра

•    Супермощен V8 двигател с мощност 420 кВт (571 к.с.) и максимален въртящ момент 800 нютонметра
•    Единствена по рода си комбинация от иновативни технологии в областта на ходовата част за постигане на изключителна динамика на пътя
•    Типичен S: дизайнът по впечатляващ начин подчертава динамичното излъчване на атлетичната лимузина


Новият Audi S8 се отличава с прогресивен луксозен характер, съчетан с качествата на отлично трениран атлет, гарантирани от иновативните системи в областта на ходовата част. S8 e eдна особено впечатляваща нагледна демонстрация на това какво стои зад мотото „Прогрес чрез технология“. За задвижването отговаря двигател 4.0 TFSI – осемцилиндров агрегат с битурбо-пълнене, който генерира мощност 420 кВт (571 к.с.) и респектиращ максимален въртящ момент от 800 нютонметра. В съчетание с технологията MHEV автомобилът постига забележителна симбиоза между ефективност и комфорт, както и върхово представяне по всички показатели. За изключителната динамика на пътя се грижи комбинация от активно окачване с възможност за предикативна настройка спрямо състоянието на пътя, технология за динамично управление на четирите колела, както и задвижване на четирите колела quattro със серийно монтиран спортен диференциал. Със своите специфични дизайнерски елементи новият Audi S8 дава впечатляващ отговор на въпроса как една мощна лимузина може да покаже своята елегантност по най-ефектния възможен начин.

Впечатляваща мощ: задвижването

Свръхмощният агрегат под предния капак на Audi S8 е впечатляващ по всички параметри V8-двигател с технология Mild-Hybrid, който се отличава с фини маниери на работа, генерира максимална мощност 420 кВт (571 к.с.) и максимален въртящ момент 800 Нм и благодарение на битурбо-пълненето гарантира, че във всеки момент е в състояние да предложи върхово представяне. Максималната скорос т е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Алуминиевият корпус на коляновия вал и специалното покритие на цилиндрите осигуряват намалено вътрешно триене. Автоматично управляваните клапи в изпускателната уредба гарантират незабравимо звуково изживяване.

Към емоцията и динамичните показатели на нивото на расовите спортни автомобили следва да бъдат прибавено изключителното ниво на комфорт и ефективност. Mild-Hybrid-технологията (MHEV) има сериозен принос за намаляването на разхода на гориво. Нейният 48-волтов ремъчен стартер-генератор и допълнителната литиево-йонна акумулаторна батерия позволяват движение в режим на „реене“ с деактивиран двигател, изключително бързо повторно стартиране на двигателя и преминаване в режим старт-стоп при значително по-висока спрямо досега скорост. По този начин в реална всекидневна употреба консумацията на гориво може да бъде намалена с до 0,8 литра на 100 километра. За допълнителна ефективност се грижи системата cylinder on demand, която отговаря за временното изключване на половината цилиндри в режими на частично натоварване, когато автомобилът не се нуждае от цялата си мощност. Технологията Active Noise Cancellation пък от своя страна посредством озвучителната система на борда на автомобила компенсира неприятните външни шумове и осигурява идеален акустичен комфорт.

Динамиката на пътя: активно окачване, динамично управление на всички колела  и двойно задвижване quattro със спортен диференциал

Единствената по рода си комбинация от иновативни компоненти в областта на ходовата част позволяват на флагмана на марката върхово представяне по целия спектър от възможни параметри – от комфорта на луксозна лимузина от най-висш клас до динамично-стегнатата управляемост на расова спортна машина. Новият S8 е оборудван серийно с активно окачване, разполагащо с предикативна функция. Високотехнологичната система, която работи в тандем с пневматичното окачване, е в състояние с помощта на електромеханични елементи да повдига нагоре или да натиска надолу всяко едно от колелата на автомобила поотделно. Благодарение на тази технология за пръв път е възможно нивото на каросерията на бъде коригирано активно по време на всяка ситуация, а „гмуркането“ на автомобила напред при спиране и повдигането на предницата при ускоряване биват почти елеминирание. Благодарение на предната камера, която разпознава по-големите неравности по настилката, настройките на окачването се променят предикативно. Новият Audi S8 може да променя характера си от свръхлуксозна лимузина до спортен автомобил – изцяло според моментното желание на водача: за целта системата Audi drive select разполага с пет предварително програмирани режима. Новост е профила „comfort +“. Тук дори и шофирането в завои се превръща в необикновено комфортно изживяване: в завоите каросерията се накланя с до 3 градуса спрямо вътрешната страна на завоя и по този начин значително редуцира напречното ускорение, което достига до сетивата на пасажерите вътре в автомобила. В режим „dynamic“ управлението  на S8 става значително по-остро, а максималният възможен страничен наклон в завоите не надвишава 2,5 градуса. При стандартното окачване тази стойност е около 5 градуса. Благодарение на променливото спрямо ситуацията контролиране на наклона на каросерията се постига изключително неутрално и дори минимално презавиващо поведение при бързо шофиране в завои. Предикативното активно окачване разполага и с още една изключително интересна функция, а именно т.нар. „комфортно качване в автомобила“. За целта при отваряне на някоя от вратите каросерията бързо се снишава с до 50 милиметра  – за още по-удобно качване и слизане. 
Благодарение на технологията за динамично управление на четирите колела Audi S8 се доближава удивително близо до границите на възможното според физичните закони. Тази технология позволява ъгълът на завиване на предните и задните колела да бъде настройван независимо. По този начин системата постига директна и спортна управляемост при по-ниска до средна скорост на движение, малък радиус на завиване и максимална стабилност и устойчивост при бъзо магистрално темпо – успявайки да съчетае качества, които принципно се изключват взаимно помежду си. При бързо шофиране в завои спортният диференциал разпределя активно въртящия момент между колелата на задния мост. При въртене на волана или при ускоряване в завоя спортният диференциал предава повече тяга към външното за завоя колело. По този начин автомобилът бива допълнително „натиснат“ в завоя и се намалява вероятността от появата на склонност към недозавиване. В случай на презавиване пък спортният диференциал прехвърля повече въртящ момент към вътрешното за завоя колело и по този начин се грижи за стабилизирането на S8. Технологията за динамично управление на всички колела, спортният диференциал и предикативното активно окачване са част от стандартното оборудване на модела. Постигането на съвършен синхрон между работата на различните системи осигурява максимална динамика и стабилност във всяка една ситуция на пътя. По желание на клиента може да бъде поръчана мощна спирачна система с карбон-керамични спирачни дискове. Техният диаметър възлиза на 420 милиметра на предния и съответно 370 на задния мост. Керамичните спирачки са принудително вентилирани, износват се бавно и заедно със спирачните апарати тежат с 9,6 килограма по-малко в сравнение със стандартната спирачна система със стоманени дискове. Предните спирачни апарати са десетбутални.

Спортна елегантност в най-висша форма: дизайнът

При новия Audi S8 прогресивният екстериорен дизайн с плавни и елегантни линии умело поставя нови стилистични акценти. Характерни детайли в областта на интериора и екстериора целенасочено подчертават спортния характер на автомобила. За дългата 5,17 метра спортна лимузина се предлагат колела с диаметър до 21 цола. Детайли като например предната броня, страничните прагове, корпусите на страничните огледала за обратно виждане, както и S-типичните двойни овални накрайници на ауспуховата система подчертават прогресивния характер на автомобила. Наред с това клиентът може да спре избора си и на предлагания като опция „Оптичен пакет черно“. В просторния интериор, в който доминира атмосферата на комфортна изискана ложа, купувачите имат избор между девет основни цвята и дизайна, сред които Audi design selection пастелно сиво. При този вариант горната декоративна лайстна – новост, ексклузивно предлагана за Audi S8 – е изпълнена в „Carbon Vektor“ и се отличава със специален 3D-дълбочинен ефект. Непосредствено под нея се намира друга декоративна лайстна, направена от релефен матов алуминий. За светлините асортимента се простира до HD Matrix LED-фарове с Audi лазерни светлини и OLED-задни светлини. На големите за модела пазари като Китай, САЩ, Канада и Южна Корея Audi S8 за първи път ще се предлага изключително в изпълнение с дълго междуосно разстояние. Увеличаването на дължината и височината на каросерията автоматично означава повече място за краката и главите на пасажерите в престижната спортна лимузина.

Прогресивно и модерно: оборудването

Новият Audi S8 напомня за своя характер на луксозна спортна лимузина с всеки един от своите необикновени детайли. Един от най-впечатляващите акценти в автомобила несъмнено са серийните комфортни индивидуални контурни седалки. Те разполагат с електрическо регулиране в многобройни направления, пневматично настройващи се странични опори и функция за подгряване в три степени. Към всичко изброено дотук следва да прибавим и функциите за охлаждане и масаж. Клиентите имат избор между вариантите за естествена кожа с върхово качество Valcona и Unikat. Задните седалки също разполагат с множество комфортни функции и създават в Audi S8 изключитена First-Class-атмосфера.

380те асистиращи системи, които Audi предлага за новия S8, са  сортирани в пакетите „City“ и „Tour“. Функциите на многобройните асистиращи системи се комбинират от адаптивния асистент за шофиране – най-важната система в рамките на пакета „Tour“. Адаптивният асистент за шофиране обединява функциите на adaptive cruise control, асистента за задръстване и асистента за спазване на пътната лента. Във взаимодействие с предикативния асистент за ефективност, адаптивният асистент за шофиране позволява на Audi S8 да се ускорява и да намалява скоростта предвидливо. В рамките на пакета асистиращи системи „City“ Audi pre sense side обединява функционалността на pre sense front и pre sense rear, превръщайки ги в Audi pre sense 360°: в случай, че системата регистрира опасност от страничен удар,  във взаимодействие с активното окачване тя е в състояние да повдигне автомобила с до 80 милиметра. По този начин праговете биват приведени в позиция, от която по-добре могат да абсорбират енергията при страничен удар. Така се намаляват последствията за пътниците в автомобила.

„Мозъкът“, който седи зад всички асистиращи системи в новия S8, е изключително мощен изчислителен елемент, наречен централизиран модул за управление на асистиращите системи (zFAS). На основа на данните, които непрекъснато получава от различните сензори, той постоянно се грижи за изработване на надеждна картина за периметъра около автомобила. При пълно оборудване автомобилът разполага на борса си с пет радарни сензора, шест камери, дванайсет ултразвукови сензора и един лазерен скенер.

Интелигентни и дигитални: ергономичната концепция и възможностите за свързаност

Новият Audi S8 осигурява прогресивно технологично изживяване благодарение на множество Digital Services и State-of-the-art свързване. Управляващата концепция MMI touch response е изцяло дигитална, като водачът командва почти всички функции в автомобила от два големи дисплея. Като алтернатива може да се използва интуитивната система за гласово командване, при която заданията към системата е въможно да бъдат почти свободно формулирани. Отговорите на командите идват или от onboard заложените данни или от базираните на Cloud информации. По желание на борда се предлага и отново базирана на облачна технология на Amazon гласова услуга на Alexa. Всички важни за шофирането данни се показват на Audi virtual cockpit, който може да бъде настройван в два различни изгледа: в единия от тях скоростомерът и оборотомерът са представени под формата на големи кръгли уреди, докато в другия централното място се заема от картата на навигационната система. И при двата изгледа се виждат S-специфични детейли с червена графика. В допълнение към това от системата MMI може да бъде избран и допълнителен изглед на Audi virtual cockpit, наречен „S-Performance“, в който оборотомерът заема централното място на дисплея под формата на ъгловата графика, заобиколена от графики за наличните към дадения момент мощност и въртящ момент. По желание на клиента, най-важните за шофирането данни могат да се прожектират и директно в зрителното поле на водача – на челното стъкло с помощта Head-up-Display.

Инфо-развлекателната и мултимедийна централа в S8 се нарича MMI Navigation plus. Широкият асортимент на Audi connect включва освен интегрирането на гласовия асистент Amazon Alexa също и множество Car-to-X-услуги, които използват колекивната интелигентност на флотилията автомобили на Audi. Новост е  „Информацията за светофарите“, която Audi предлага в непрекъснато увеличаващ се брой европейски градове. С помощта на свързване с инфраструктурата на съответния град, автомобилът получава информация от сървъра за управление на светофарните уредби, като в последствие на това съветва водача каква скорост на движение да избере, за да премине през зелената фаза на следващия светофар. На изцяло дигиталния Audi virtual cockpit – и на допълнително предлагания Head up-Display – се появява индивидуална препоръка за скоростта на движение, както и оставащо време до следващата зелена фаза, в случай, че водачът вече е спрял на забранителен червен сигнал на светофара. По този начин системата спомага за постигане на един предвидлив и ефективен начин на шофиране, като едновременно с това допринася за оптимизиране на трафика в градовете. Услугите „Online информация за пътните знаци“, „Информация за маршрута“ и „On-Street Parking“ допълват асортимента от Car-to-X-услуги. myAudi-App от своя страна свързва бордната система със смартфона на водача и позволява да лесно и удобно да изпращате цели към навигационната система на автомобила докато си седите удобно разположени у дома. Audi smartphone interface от своя страна пренася Android Auto и Apple Car Play безжично на борда на автомобила. Високотехнологични детайли като озвучителната уредба Bang & Olufsen Advanced Sound System с 3D-звук и Audi phone box допълват внушителния набор от инфо-развлекателни предложения в новия S8.

Коментари
comments powered by Disqus