Седанът ще има по-агресивен външен вид с оригинални брони и 20- или 21-инчови джанти
Сив Audi A8 върти обиколки на Северната дъга на Нюрбургринг. Не, зад волана не е бизнес шофьор на пистата. Зад кормилото е тестов пилот от компанията от Инголщат. Самият автомобил най-вероятно не е обикновена "осмица", а спортната версия S8, която ще бъде показана в сериен вариант през 2019 г. Нека стандартните колела на А8 не ни притесняват. Зад тях се крият т опционални въглеродно-керамични спирачки с шестбутални апарати отпред и плаващи скоби отза. Кърмата е украсена с квартет изпускателни дюзи.
Благодарение на леката конструкция на каросерията и шасито четвъртто поколение на Audi S8 е олекнало от 1975 кг до около 1900 кг. За сравнение, също толкова тежи Maserati Quattroporte V8 (530 к.с.). Но Mercedes-AMG S 63 4Matic + (612 к.с.) е по-тежък - 2070 кг.
Почти непосредствено след пускането на стандартното Audi S8, версията S8 plus също ще се появи на пазара. Според информация в британската преса седанът с индекс "plus" ще получи бензино-електрическа задижваща система от хибридната Panamera Turbo. Предполага се, че мощността ще бъде 640 к.с. и 820 Нм.
Седанът на Audi S8 ще има по-агресивен външен вид с оригинални брони, накрайници на праговете и 20- или 21-инчови джанти. Пневматичното окачване и адаптивните амортисьори, които ще се част от оборудването на S-версията, ще получат свои собствени настройки. Същото важи и за управлението. Новият модел ще получи четирилитров V8 двигател с два турбокомпресора twin scroll. Според неофициална информация, агрегатът, разработен от Porsche, под капака на Audi ще генерира 542 к.с. и 750 Нм, което е с 8 к.с. и 10 Нм по-малко от хечбека Porsche Panamera Turbo.