Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi ще съкрати моделната си гама с 45%

16.09.2019 09:34
Audi ще съкрати моделната си гама с 45%

Марката може да се откаже не само от конкретни модификации, но и от цели модели

Скоро Audi ще съкрати моделната си гама с 45%. Това заяви пред журналисти шефът на немския автомобилен производител Брам Шот.

„Поради отказа от опции на двигатели, скоростни кутии и цели модели, ние вече намалихме гамата с 27%, но това не е краят - нашата задача е да съкратим гамата с 40-45%“, посочи Брам Шот. „Това не е лесно, защото в световен мащаб може да означава 1-2% от продажбите, а в дадена страна може да бъде до 70%.“

Според Брам Шот в бъдеще Audi може да се откаже не само от конкретни модификации, но и от цели модели, оставяйки в продажба само най-популярните автомобили. Причината за тази стъпка в компанията наричат необходимост от намаляване на разходите.

Коментари
comments powered by Disqus