Моделната линия TT ще се сдобие със спортна версия S, чиято световна премиера ще се състои на автомобилния салон в Детройт.
Под капака откриваме модификация на познатия двулитров TFSI-двигател, подсилен до 272 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Новите параметри на задвижващия агрегат позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди и ограничена по електронен път върхова скорост от 250 км/ч.
Серийни quattro и DSG
Серийното задвижване на четирите колела quattro, комбинирано с шестстепенната механична предавателна кутия, изисква 8 литра гориво на 100 км (8,2 л за роудстъра). Опционалната директна трансмисия DSG пък сваля разхода с 0,1 литра (0,2 л за роудстъра) и оптимизира ускорението с 0,2 секудни.
Алуминиева предна конструкция
Стандартно е и специалното окачване Magnetic Ride, носено от 18-цолови алуминиеви колела и гуми във формат 245/50. Конструкцията на предницата също е изработена от алуминий, което редуцира теглото на автомобила до 1395 кг (1455 кг за роудстъра).
Отличителни белези на изпълнението TTS са новооформените челни светлини, новите престилки, тапицираните с Alcantara спортни седалки и сивите циферблати на контролните уреди.
Ценител
Мицубиши Лансер Ево Х е с почти същите х-ки (малко по-добри)при същата кубатура но е с 4 седалки и багажник за 4-ма и е с не по-малко "свирепо " изражение! ;)
Baro
evala prekrasno Audi koyto ne moje da si pozvoli R8 i e zaklet fen na audi tova e alternativata mu spored men.. :)
bit map
pone 60 hiliadi evro shte struva :-|
Ilian84
Agresiven dizain v malka opakovka.
aleksi
ti go izkara, 4e e s8 edva li ne koi 6e dade tolkova 6e e po-edvtino 60 hilqdi evro ne pove4e
66
Перфектно, но ще бъде произведен в (примерно) 10 хиляди бройки на цени от около 90 хиляди евро парчето , например.
zoidss
Големи постижения с намаления разход на гориво. Особенно като гледам отношение коне/завижване/разход...
aleksi
za 272 konq 5,2 e ludnica kato yskorenie bravo
DIMO DIMOV
tva e lubimata mi kola