Посланието на марката ще надхвърли очакванията, ще струва близо 10 млн. долара
Производителят на Инголщат ще присъства на 3-ти февруари за 53-тото издание на Super Bowl, най-гледаното спортно събитие в света, с 60-секундна реклама, посветена на неговата моделна гама e-tron.
Audi и Super Bowl е история, която продължава вече десет години и тази година немският автомобилен производител ще бъде част от шоуто с място, посветено на неговата електрическа офанзива с представяне на кросоувъра e-tron и концепта e-tron GT.
"Ние се връщаме в голямата игра, за да дадем възможност на Америка да разбере, че Audi става електрическа марка", казва Лорен Анджело, вицепрезидент по маркетинга на Audi of America.
30% от американските шофьори ще използват електрически автомобили до 2025 г., а производителят е планирал да предложи на тези клиенти три нови модела през следващите три години – кросоувъра e-tron, e -Tron Sportback (през 2020 г.) и e-tron GT (2021). Като цяло, това е гама от двадесет електрифицирани модела, които ще бъдат достъпни в каталога на марката през 2025 г.
Рекламата на Super Bowl 2019, чието заглавие все още не е известно, и която ще върви по стъпките на Commander и Daughter, представени съответно през 2016 и 2017 г., е направена от калифорнийски екип (базиран в Сан Франсиско) на агенция Venables Bell & Partners.
Със сигурност посланието на Audi ще надхвърли очакванията, а неговото разпространение ще струва на немския производител около 10 млн. долара.