Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Automechanika Frankfurt ще отвори врати на 13 септември

17.06.2022 21:02

Предстои най-голямото изложение на бранша за следпродажбено обслужване на автомобили

Над 80% от изложителите ще дойдат във Франкфурт от чужбина, рекордни регистрации за Automechanika Innovation Awards

Световните сили в автомобилния афтърмаркет най-после ще се срещнат отново във Франкфурт: от 13 до 17 септември 2022 г. и след това всяка четна години. Множество водещи компании от над 60 държави вече потвърдиха своето участие. Изявления на основните играчи в бранша относно Automechanika подчертават важността на изложението като най-важната международна платформа за срещи на индустрията за следпродажбено обслужване на автомобили. Записванията за конкурса Automechanika Innovation Awards са по-многобройни от всякога. По-съществени от преди са възможностите за индивидуална работа в мрежа, за която са налични допълнителни салони за интернет връзка. Други ключови теми са автомобилната логистика, устойчивостта, обучението и допълнително образование, както и набирането на персонал.

Независимо дали става дума за електрическа мобилност, свързаност, автономно шофиране или дигитални решения за сервизи и автокъщи – производителите и доставчиците на техника, изделия и услуги  за автомобилния афтърмаркет ще представят множество нови продукти на предстоящата Automechanika Frankfurt. Олаф Мусхоф, директор на Automechanika Frankfurt, е доволен от положителните отзиви от бранша: „Очаквам с нетърпение присъствието на множество международни ключови играчи и търговски посетители от цял свят. Най-после отново ще има възможност за личен обмен на мнения и информация и за непосредствен контакт с нови продукти и презентации на живо. Обмислихме нови формати за това и поставихме в дневния ред важни теми за актуалните тенденции.”

Изложителите оценяват възможността за лични контакти

Както никой друг специализиран панаир, Automechanika Frankfurt обхваща цялата верига на създаването на стойност при следпродажбеното обслужване на автомобилите. Международният Who’s Who от бранша си дава среща в панаирното градче на Франкфурт. Компании като Modula, G3, Peruzzo, Fabbri и Koni, McGuard, Edco, MF Transportsysteme, Climair, EAL, Tradekar, Gianso, Oto Konak и Gleddring ще покажат нови продукти от секторите на аксесоарите и персонализирането. Фирми като BASF Coatings, Chemicar Europe, Mipa, SATA, както и Централната асоциация за каросерийна и автомобилна техника (ZKF) ще присъстват в хале 11, което се фокусира върху работата по каросериите и боядисването.

Сред изложителите от сектора за миене и грижи за автомобилите са Otto Christ, Alfred Kärcher, Colourlock, AVW equipment, Interpump, Lavorwash, Comet, Innovative Chemicals, Koch Chemie, Washalia, MaFra и Soft99. По темета за диагностика и ремонтите най-новите си решения ще покажат компании като MAHA, Snap-on, Blitz Rotary, Texa, Nexion Corghi Group, Hunter, Abrites, Hella, Robert Bosch, Mahle, Централна асоциация на германския бранш за търговия и обслужване на МПС (ZDK), Rhinomotive, Dometic Waeco, Autocom и Carbon Zapp, Autel Intelligent (CN), Würth, DAT, Celette France, Solera, Carbon, Prodyver, CTP GmbH, LiquiMoly, ROWE и RAVENOL. HaynesPro, GTÜ, soft-nrg и други известни компании от Германия и чужбина ще дойдат на панаира с нови системи за управление на дилъри и работилници.

Целият спектър от резервни части и компоненти за леки автомобили, мотоциклети и товарни автомобили ще бъде представен от фирми като BPW Bergischeachsen, Jost-Werke, A.B.S. All Brakes Systems, Meyle, ElringKlinger, NTN-SNR, MS Motorservice, Heinrich Eibach, DVSE-Topmotive, Schaeffler и Continental Aftermarket. Компании като Osram, Clarios и Lumileds ще демонстрират най-новите си разработки в областта на електронните компоненти и свързаността.

Големите в бранша имат теми за обсъждане

В изявленията си по повод на Automechanika основните играчи в индустрията подчертават важността на изложението като международна среща на бранша. Петер Вагнер, управляващ директор на Continental Aftermarket & Services GmbH, обяснява: „Очевидно, Automechanika е водещият търговски панаир в бранша. Тук се провеждат стратегически дискусии на най-високо ниво. Най-после това отново е възможно – защото пазарът за следпродажбено обслужване се трансформира все по-бързо и по-бързо. Независимо дали става дума за свързаност, достъп до данни, електрическа мобилност или устойчивост – има много за обсъждане!" Представени са и нови играчи. „Като водещ онлайн пазар за автомобилни части и аксесоари, eBay с удоволствие ще представи салона за електронна търговия (E-Commerce Lounge) за първи път тази година на Automechanika“, обяви Оливър Клинк, управляващ директор и главен изпълнителен директор на eBay Германия. 

Засилен интерес към конкурса за иновации

Повече от всякога в центъра на внимание са иновациите и актуалните тенденции. Можете да ги откриете не само при изложителите, но и в специалното шоу „Innovation4Mobility“, което представя ориентирани към бъдещето решения за мрежово свързани превозни средства и климатично неутрална мобилност. Друг акцент са отличените продукти в конкурса Automechanika Innovation Awards. Броят на заявленията за него е голям колкото никога досега. „Това е силен знак и доказва иновативната сила на индустрията – особено в настоящата ситуация“, обобщава Олаф Мусхоф. Директорът на изложението се спря специално на интернационалния състав на тазгодишното жури. Той сподели и планове за форум на тема управление на веригата за доставки в автомобилната индустрия – тук браншът има нужда от обмен на мнения и допълнителни импулси.

Майсторите на бъдещето 

Втората неотложна тема е нуждата от нови таланти и млади кадри за автомобилния афтърмаркет. Ето защо ръководството на изложението поставя темата за обучението, допълнителното образование и набирането на персонал на челно място в дневния ред. Планирани са акции за привличане на ученици и начинаещи в професията, както и семинари за работа по щети от произшествия и курсове за обучение на професионалисти. Новата браншова инициатива "Talents4AA" планира да разгърне на изложението кампании за професионално ориентиране и възможности за кариера.

Друг фокус е устойчивостта. За втори път „Денят на възстановяването“ (Remanufacturing Day) ще се проведе на 14 септември в сътрудничество с Международната асоциация за възстановяване на автомобилни части (Automotive Parts Remanufacturers Association, APRA). Тук експертите ще представят актуални разработки за кръговата икономика и възстановяването. Освен това темата ще присъства и в панаирните зали: зелено лого за възстановен продукт маркира съответните изделия на изложителите.

Състезанието FIA Smart Driving Challenge, спонсорирано от Automechanika, което се провежда в навечерието на изложението и в което може да вземе участие всеки, който кара кола и има смартфон, има за цел да популяризира възможно най-устойчивото и икономично управление на автомобила.  Целта е да се съберат максимален брой точки чрез интелигентен и екологичен стил на шофиране; победителят ще бъде избран на Automechanika Frankfurt.

Поради COVID епидемията и войната в Украйна изложители от Китай, Русия и Беларус няма да участват в Automechanika Frankfurt.

Коментари
comments powered by Disqus