Скандално: драматична загуба на мускулна маса в Mercedes E-класа
С полагането на особено големи старания за своята E-класа Mercedes завоюва решителна преднина. Ново на борда: мощността под капака е един двулитров турбо бензинов двигател с 184 к.с. в Mercedes E 200 модел T.
Скандално: драматична загуба на мускулна маса в Mercedes E-класа. Главния дизайнер Wagener е изпаднал в недоразумение! Така биха могли да съчинят заглавието за фейслифта на Mercedes, от горната част на скалата на средната класа, за някой булеварден таблоид. Тогава това, което хората придобиват с тренировки или със специално бельо, хората на Mercedes са отстранили по хирургичен път от E-класата. Иде реч за изпъкналите задните калници, или казано на вулгарен език задник.
И лицето на Mercedes E-класа легна под ножа, по-точно ламарината и от тази промяна се оформиха променени решетка и спойлер, което формира за Elegance и Avantgarde уникалните версии. За да бъдат разпознати модифицираните задни светлини, вие се нуждаете от една експертиза на марката.
184 к.с. са достатъчни за Mercedes E 200
След качването на борда, веднага след като вратата меко щракне в ключалката, вие се изпълвате с едно добре познато чувство - Mercedes. Веднага ви се набиват широките декоративни линии, фините метални апликации, аналогов часовник, както и точния текущ контрол на системата Инфотейнмънт. И ние сме щастливи с нашето тестово пътуване: Навън е неприятно студено и мокро, капките на проливния дъжд барабанят по ламарината. Толкова много уют има в Mercedes E класа, чиято климатична инсталация е постоянна и без напрежение достига желаната температура. Опасенията, че новият базов двулитров бензинов двигател на Mercedes E 200 – ще замени 1.8-литровия си утвърден предшественик – поради своята ефикасност, се оказаха неоснователни. Благодарение на директното впръскване, управлявано от пиезо инжектори за многократно впръскване, както и мулти-искровото запалване, той върши своята работа твърде икономично, без въртящия момент да отслабва или да замърсява с вредни емисии околната среда (отговаря на Euro 6).
Така спокойно и невъзмутимо 1.823 кг тежкото комби се предвижва леко на дълги разстояния, с помощта на конструктивно установения четирицилиндров турбо двигател и седем-степенната автоматична трансмисия. Успокоен от баланса на масата, той показва финес при движение, не отказва и по агресивно натоварване и услужливо ръмжи при по-високи скорости. Все пак: при необходимост, Mercedes E 200 T вдига 100 км само за девет секунди, при максимална скорост от 225 км/ч. Спокойните водача управляват въпреки това своя E 200 T с разход от 7.4 л на 100 км, а средния разход е по-малко от десет литра.
Mercedes E-Klasse хармоничен и с много помощници
Веруюто на Mercedes E-класата си остава баланса, независимо дали са на кратки разстояния, по второкласни пътища или магистрала. Той винаги е била тих и без друго комфортен. Там има много малко за промяна - с изключение може би на леко авангардната ходова част, чийто две позиции са силно различими - удобно и меко от една страна, и доловимо стегнат от другата страна и адаптивните заглушители.
Чувствително усещане за пътя, меко пружиниране, без загуба на време в полюляване - това горната средна класа на Mercedes владее както никой друг автомобил. Към всичко това най-подхожда и новата електромеханична кормилна система на Mercedes E-класа - изключително чувствителна, но все пак типичен Mercedes. Тя реагира умно от позиция на осовата линия, без да се нервира, запазва по време на цялото движение на волана подходяща подкрепа и подходяща предавка. Тук наред с другите неща, в зависимост от ъгъла на завиване кормилната щанга реагира.
Стига с механиката, стигнахме до електрониката, която предлага всевъзможни нови неща, дори ако на пръв поглед не личи. Настоящият Mercedes E-класа, благодарение на стерео камерата си, чийто 3D изображения се споразумяват с радарните сензори, за да сканират много по-точно, отколкото преди, пространството около автомобила. Те регистрират пешеходците и напречното движение, както и автомобилите в съседната лента, като по този начин се избягва дясното изпреварване при активиран темпомат за отстояние. Той работи с подобна чувствителност, като един истински шофьор, като едновременно с това документира своите познания в графика с висока резолюция на тахометъра. Има и предупреждения за точната скорост въз основа детекция на пътните знаци.
При водене на активната лента и при чисти условия за шофиране с постоянни корекции, така да се каже,той посяга към волана и до скорост от 200 км /ч. Все пак духът позволява на асистента да изключва чрез бутоните на волана някои неща в малко заплетеното меню. Информационната система за задръстванията, базираща се на клетъчен телефон при Mercedes E-класа все още не е свързана, в замяна на това обаче има образцови светлини .
Mercedes E-Kласа продължава да се подобрява
Докато LED дневните светлини някъде другаде блестят основно като статични гирлянди, при Mercedes E-класата светлините стандартно светят с диоди тип дневна светлина. С доплащане може да се оборудва с напълно адаптивни LED светлини, които да превръщат доколкото е възможно нощта в ден. Завъртващи се, интелигентно управляеми модули гледат в завоя и осветяват лентата на пътя. Отслабват блестящия лъч на прожектора при непрекъснати дълги светлини на другите участници в движението. Това работи чудесно дори и при неблагоприятни метеорологични условия – веднъж включено, е и остава светло, без да е необходимо прекалено бързо да се действа.
Неспокойно е, ако нещо не е така в изцяло подновеният Mercedes. Този който винаги е искал да има E-класа, той ще продължи да я харесва, за всички останали наред с модифицираната оптика, сега има и няколко свежи аргумента, които биха ги убедили.
При тръгване след края на теста нашето комби E 200 T ни напуска с дълбока въздишка на AIRMATIC въздушна възглавница.