Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Авангардният Mercedes E 200 T в тест

19.04.2013 15:21

Скандално: драматична загуба на мускулна маса в Mercedes E-класа

С полагането на особено големи старания за своята E-класа Mercedes завоюва решителна преднина. Ново на борда: мощността под капака е един двулитров турбо бензинов двигател с 184 к.с. в Mercedes E 200 модел T.

Скандално: драматична загуба на мускулна маса в Mercedes E-класа. Главния дизайнер Wagener е изпаднал в недоразумение! Така биха могли да съчинят заглавието за фейслифта на Mercedes, от горната част на скалата на средната класа, за някой булеварден таблоид. Тогава това, което хората придобиват с тренировки или със специално бельо, хората на Mercedes са отстранили по хирургичен път от E-класата. Иде реч за изпъкналите задните калници, или казано на вулгарен език задник.

И лицето на Mercedes E-класа легна под ножа, по-точно ламарината и от тази промяна се оформиха променени решетка и спойлер, което формира за Elegance и Avantgarde уникалните версии. За да бъдат разпознати модифицираните задни светлини, вие се нуждаете от една експертиза на марката.

184 к.с. са достатъчни за Mercedes E 200

След качването на борда, веднага след като вратата меко щракне в ключалката, вие се изпълвате с едно добре познато чувство - Mercedes. Веднага ви се набиват широките декоративни линии, фините метални апликации, аналогов часовник, както и точния текущ контрол на системата Инфотейнмънт. И ние сме щастливи с нашето тестово пътуване: Навън е неприятно студено и мокро, капките на проливния дъжд барабанят по ламарината. Толкова много уют има в Mercedes E класа, чиято климатична инсталация е постоянна и без напрежение достига желаната температура. Опасенията, че новият базов двулитров бензинов двигател на Mercedes E 200 – ще замени 1.8-литровия си утвърден предшественик – поради своята ефикасност, се оказаха неоснователни. Благодарение на директното впръскване, управлявано от пиезо инжектори за многократно впръскване, както и мулти-искровото запалване, той върши своята работа твърде икономично, без въртящия момент да отслабва или да замърсява с вредни емисии околната среда (отговаря на Euro 6).

Така спокойно и невъзмутимо 1.823 кг тежкото комби се предвижва леко на дълги разстояния, с помощта на конструктивно установения четирицилиндров турбо двигател и седем-степенната автоматична трансмисия. Успокоен от баланса на масата, той показва финес при движение, не отказва и по агресивно натоварване и услужливо ръмжи при по-високи скорости. Все пак: при необходимост, Mercedes E 200 T вдига 100 км само за девет секунди, при максимална скорост от  225 км/ч. Спокойните водача управляват въпреки това своя E 200 T с разход от 7.4 л на 100 км, а средния разход е по-малко от десет литра.

Mercedes E-Klasse хармоничен и с много помощници

Веруюто на Mercedes E-класата си остава баланса, независимо дали са на кратки разстояния, по второкласни пътища или магистрала. Той винаги е била тих и без друго комфортен. Там има много малко за промяна - с изключение може би на леко авангардната ходова част, чийто две позиции са силно различими - удобно и меко от една страна, и доловимо стегнат от другата страна и адаптивните заглушители.

Чувствително усещане за пътя, меко пружиниране, без загуба на време в полюляване - това горната средна класа на Mercedes владее както никой друг автомобил. Към всичко това най-подхожда и новата електромеханична кормилна система на Mercedes E-класа - изключително чувствителна, но все пак типичен Mercedes. Тя реагира умно от позиция на осовата линия, без да се нервира, запазва по време на цялото движение на волана подходяща подкрепа и подходяща предавка. Тук наред с другите неща, в зависимост от ъгъла на завиване кормилната щанга реагира.

Стига с механиката, стигнахме до електрониката, която предлага всевъзможни нови неща, дори ако на пръв поглед не личи. Настоящият Mercedes E-класа, благодарение на стерео камерата си, чийто 3D изображения се споразумяват с радарните сензори, за да сканират много по-точно, отколкото преди, пространството около автомобила. Те регистрират пешеходците и напречното движение, както и автомобилите в съседната лента, като по този начин се избягва дясното изпреварване при активиран темпомат за отстояние. Той работи с подобна чувствителност, като един истински шофьор, като едновременно с това документира своите познания в графика с висока резолюция на тахометъра. Има и предупреждения за точната скорост въз основа детекция на пътните знаци.

При водене на активната лента и при чисти условия за шофиране с постоянни корекции, така да се каже,той посяга към волана и до скорост от 200 км /ч. Все пак духът позволява на асистента да изключва чрез бутоните на волана някои неща в малко заплетеното меню. Информационната система за задръстванията, базираща се на клетъчен телефон при Mercedes E-класа все още не е свързана, в замяна на това  обаче има образцови светлини .

Mercedes E-Kласа продължава да се подобрява

Докато LED дневните светлини някъде другаде блестят основно като статични гирлянди, при  Mercedes E-класата светлините стандартно светят с диоди тип дневна светлина. С доплащане може да се оборудва с напълно адаптивни LED светлини, които да превръщат доколкото е възможно нощта в ден. Завъртващи се, интелигентно управляеми модули гледат в завоя и осветяват лентата на пътя. Отслабват блестящия лъч на прожектора при непрекъснати дълги светлини на другите участници в движението. Това работи чудесно дори и при неблагоприятни метеорологични условия – веднъж включено, е и остава светло, без да е необходимо прекалено бързо да се действа.

Неспокойно е, ако нещо не е така в изцяло подновеният Mercedes. Този който винаги е искал да има E-класа, той ще продължи да я харесва, за всички останали наред с модифицираната оптика, сега има и няколко свежи аргумента, които биха ги убедили.

При тръгване след края на теста нашето комби E 200 T ни напуска с дълбока въздишка на AIRMATIC въздушна възглавница.

Коментари
comments powered by Disqus