Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Австралия ще се конкурира с Финландия във WRC

12.09.2008 13:17

Според отборния мениджър на Subaru WRT Пол Хауърт новите отсечки, подготвени за рали „Австралия 2009”, ще направят надпреварата най-бързата в целия календар.

През тази седмица организаторите на рали „Австралия” представиха новия формат на състезанието, което догодина се завръща в календара на световния шампионат. Центърът на надпреварата ще бъде изместен на цели 4000 километра спрямо предишния в Пърт.

Ролята на домакин ще поеме град Кингсклиф, разположен в щата Ню Саут Уейлс, и в частност -  курортът Солт, където ще се поместят административните помещения. Сервизният пак ще се намира край плажната ивица, с което организаторите се надяват да повишат интереса към състезанието.

На връщане от рали "Нова Зеландия" отборният мениджър на Subaru Пол Хауърт е посетил регионите Туийд и Киогъл, където са разположени новите скоростни отсечки на рали "Австралия". Хауърт признава, че пътищата нямат нищо общо с прашните макадамови трасета около Пърт, но със сигурност ще представляват предизвикателството за пилотите.

„Пътищата се използват от местните фермери. В сравнение с макадамовите отсечки, на които се състезавахме преди в Австралия, са много по-гладки, широки и твърди. Настилката е на места почти като асфалт. Сигурен съм, че върху нея ще се отлага каучук при преминаването на пилотите. Очаква ни едно наистина бързо състезание, може би най-бързото за целия сезон.”

„Никъде другаде нямаме подобни пътища. Гладки и бързи са като във Финландия, но лисват слепите завои и скоковете. Независимо от това безопасността ще бъде на ниво, тъй като в страни от пътя няма много препятствия. Има няколко къси, около 5 километра, изпълнени със завои отсечки сред горски масиви, но като цяло трасетата минават покрай населени места. Около 35% от маршрута минава през горски региони.”

Рали „Австралия 2009” ще се кара през септември. От тази страна на земното кълбо по това време е пролет, като прогнозите са за температури между 18 и 20 градуса.

Пилотът на Subaru Крис Аткинсън е израснал край Златния бряг, разположен на 40 минути северно от Кингсклиф. Въпреки че познава отлично региона, той не се е състезавал по околните трасета.

„Карал съм на стотина километра северно и малко по-далеч на юг, но никога в този регион”, разказва Крис. „Ако трябва да съм честен, интересът ми е бил насочен по-скоро към плажовете и морето, отколкото към вътрешната част. Във всеки случай обаче ни очаква маршрут, какъвто не съм карал досега."

"Там има вулкан, който вече не е действащ, но планинският пейзаж е впечатляващ. Етапите са тотално различни спрямо тези в Пърт, но в страна с такива размери, това не е изненадващо – почти във всяка местност пътищата са различни. От това, което знам, предполагам, че отсечките ще са бързи и с плавни завои. Очаквам и добро сцепление.”

Коментари
comments powered by Disqus