С опростен дизайн, знакът трябва да се появи на предницата, кърмата и кормилото
Концернът BMW, в чийто състав влиза марката MINI, обяви смяната на логото на британската марка или по-скоро емблемата, приложена директно върху самите автомобили. Като цяло тя се опира на обемния знак, който се появи през 2000 г. с рестартирането на MINI и при появата на новото поколение на хечбека под патронажа на BMW. Но сега той е направен плосък, графичен, без полутонове. Новото лого ще украсява автомобилите MINI от март 2018 година.
С опростен дизайн, знакът трябва да се появи на предницата, кърмата и кормилото на британските модели, както и на ключовете на автомобилите.
Логотипът на марката, използван на фирмени страници в интернет и на документи на хартиен носител, през последните години се промени значително (последната рисунка най-отдолу се появи през 2015 г.). Но през цялото това време на самите автомобили остана обемният вариант на емблемата.
Как ще изглежда модифицираното лого върху самите серийни автомобили, британците все още не са показали, като в анонса се ограничава логото, предназначено за дисплеи и хартия. Въпреки това можем да си представим бъдещия етикет на марката, като се припомним последните две концепции: Deep Orange 7 и особено Mini Electric.
Изборът на опростено лого за автомобилите, според авторите, е отражение на идентичността на марката и "разбиране за традиционните ценности, съчетани с духа на развитие в дългосрочен план." Развитието и истината се променят интензивно. Не толкова отдавна под марката MINI се появи първият хибрид, през 2019 г. на бял свят ще бъде пуснат сериен електрически автомобил. В същото време все още очакваме актуализиране на различни модели, още по- интересни, след като се знае, че през юни тази година бе сменен дизайнерът на марката. Той със сигурност иска да направи корекции в работата на своя предшественик.