Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автомобилите на BMW Group с Android Auto от 2020 г.

12.12.2019 10:47

Първата публична демонстрация ще се състои на изложението (CES) в Лас Вегас

След като чу достатъчно оплаквания от клиенти за липсата на поддръжка на Android Auto, концернът BMW официално обеща през юли 2020 г. да свърже интерфейса на Google със своите автомобили в двадесет държави (списъкът не е представен). За да работи безжично, интерфейсът изисква операционната система BMW 7.0. Първата публична демонстрация ще се състои на изложението за битова електроника (CES) в Лас Вегас  от на 7 до10 януари 2020 г.

Интерфейсът  Android Auto е вграден в дигиталния кокпит на BMW, така че информацията се показва не само на централния сензорен екран, но и в групата уреди, както и чрез прожекционния дисплей.

„Очакваме с нетърпение да работим с BMW“, каза вицепрезидентът на Google Патрик Брейди. „Безжичното свързване на смартфони към автомобилите на BMW ще позволи на клиентите да излязат по-бързо на пътя, като същевременно поддържа достъп до всички свои любими приложения и услуги по по-сигурен начин.“

Интересното е, че доскоро безжичната услуга Apple CarPlay струваше на американските собственици на BMW 80 долара годишно (или 300 долара за 20-годишен абонамент), въпреки че Apple не таксува производителите на автомобили за използването на системата. Баварците обясниха заявките с факта, че актуализациите на интерфейса CarPlay могат да навредят на редовните медийни системи, така че тестът е необходим за тяхната безпроблемна работа. В резултат на това компанията направи услугата безплатна за всички автомобили от моделните години 2019 и 2020, оборудвани с новия комплекс ConnectedDrive.

Коментари
comments powered by Disqus