Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автономен Range Rover Sport мина тежко изпитание

11.10.2018 11:59

Без водач измина един от най-трудните маршрути в Англия – околовръстното на Ковънтри

Британската тригодишна програма UK Autodrive за развитие на автономни автомобили завършва този месец. Благодарение на нея много хора успяха да погледнат към автономния транспорт с различни очи и концернът Jaguar Land Rover постигна значителен напредък в разработването на автопилота си. Като прощаване с проекта, който струва на държавата и частни компании 20 млн. аунда, безпилотен прототип, базиран на кросоувъра Range Rover Sport, премина без намеса на водача един от най-трудните маршрути в Обединеното кралство - околовръстния път на Ковънтри.

Надстройката на предната броня е приютила радар и първия лидар (вторият е разположен на кърмата). Зад предното стъкло е поставена видеокамера, а на покрива - GPS модул. Към задните колела са закрепени сензори за скоростта.

По време на теста на околовръстното на Ковънтри, скоростта на автомобила е била ограничена до 40 мили в час (64 км/ч). За автопилота този маршрут не може да бъде наречен новост, защото в Ковънтри се намира седалището на JLR.

Консорциум от компании, участвали в програмата на UK Autodrive (включително Ford Motor Company и Tata Motors), го нарекоха "еталонен проект". Беше заявено, че той е изиграл ключова роля в признаването на Великобритания като лидер в областта на CAV (Connected and Autonomous Vehicles), укрепване на почвата за бъдещи инвестиции, научноизследователска и развойна дейност и подкрепи желанието на правителството да разреши автомобили без шофьор по пътищата до 2021 г. В същото време JLR "планира да превърне автономните машини в реалност за клиентите в рамките на десет години".

Коментари
comments powered by Disqus