Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автономни автомобили Google участвали в 11 произшествия

12.05.2015 14:51
Автономни автомобили Google участвали в 11 произшествия

Те са били ударени отзад седем пъти, най-вече на светофари, а мнозинството от произшествията се случват по улиците на града

Автономни автомобили на Google са участвали в 11 произшествия, но не са били причината за всяко едно от тях през последните шест години след старта на проекта, заяви директорът на програмата в понеделник.

Екип от водачи, които тестват флота от над 20 автомобила са управлявали досега тестови автомобили в продължение на 2 700 000 км (1700 000 мили).

„Нито веднъж автономен автомобил не е предизвикал пътно произшествие”, каза Крис Урмсън в своя публикация в блога Backchannel Medium. Никой не е пострадал при инцидентите, подчертава той. „Ако прекарвате достатъчно много време на пътя, ще се случват и аварии, независимо от това дали сте в обикновен автомобил или в самоуправляващо се превозно средство”, казва Урмсън.

Автомобилите са били ударени отзад седем пъти, най-вече на светофари, а мнозинството от произшествията се случват по улиците на града, а не на магистрали.

„Ние ще продължим да караме хиляди километри, за да разберем по-добре какви са причините за инцидентите. Ще продължим да работим усилено върху развитието на автономното управление, въпреки трудностите и усилията, които ни костват”, казва Урмсън.

„Дори когато нашият софтуер и сензорите открият опасна ситуация на пътя и предприемат действия по-рано и по-бързо, отколкото човешката реакция, понякога няма да можем да преодолеем реалностите като скорост и дистанция”, пише той.

Американският специалист направи това изявление, след като в полицейски доклад се казва, че четири експериментални автономни автомобила са предизвикали катастрофи по пътищата на Калифорния от септември насам, когато властите в щата разрешиха на конкретни компании, като Google например, да притежават разрешителни за тестване на самоуправляващи се коли по обществените пътища.

В три от четирите катастрофи са участвали кросоувъри Lexus RX450h, които Google използва като тестови и върху тях изследва автономната технология на шофиране. А четвъртият автомобил е кросоувър Audi, собственост на доставчика Delphi Automotive.

И двете компании споделиха пред Automotive News, че техните автономни автомобили, в които се използват сензори, карти и софтуерни алгоритми за автономно управление на обществени пътища, не са виновни. Катастрофите бяха описани за първи път в понеделник от Асошиейтед прес.

Коментари
comments powered by Disqus