Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автосалонът в Мюнхен 2021: Какво ново

03.08.2021 11:05

За първи път в баварската столица се провежда Международно автомобилно изложение

Международното автомобилно изложение през септември, което се провежда за първи път в Мюнхен, ще бъде първата  пълномащабна експозиция, проведена в Европа след настъпването на пандемията, така че очакваме да видим за първи път няколко важни нови модела .

Изглежда, че Mercedes-Benz ще доминира с новостите си с не по-малко от пет дебюта, а други европейски производители също ще демонстрират своята сила. Ето един първи поглед към най-важните модели, които ще видим лично на салона след почти две години отсъствие.

Концептът Audi Grand Sphere

Визуализиран през миналия месец, концептът Grand Sphere е виждането на Audi за изцяло електрически и автономен наследник на днешния луксозен седан A8. Разработен под кодовото име Landjet от подразделението на Audi Project Artemis, концептът в Мюнхен ще бъде първиятот трите Sphere концепта, които Audi ще покаже през следващата година като предварителна представи на флагмански модели с четвърто ниво на автономност.

Dacia седемместен модел

Dacia ще представи "универсален седемместен семеен автомобил" в Мюнхен, кой няма да бъде свързан с големия SUV Bigster, който ще увенчае гамата, когато пристигне до 2025 г. Смята се, че неназованият нов модел ще служи като заместник на Lodgy MPV и вероятно ще последва хечбека Sandero към по-новата архитектура CMF-B на компанията Renault, което ще проправи пътя за хибридна опция.

Mercedes-Benz EQE

EQE се очаква да бъде пуснат в продажба през 2022 г. с приличащ на EQS силует, практичност на E-класа и цена, която го позиционира като пряк конкурент на Tesla Model S. Въз основа на същата  алуминиева EVA архитектура като по-големия, луксозен от Щутгарт ориентиран електрически флагман, той ще предлага повече пространство в салона от своя с двигател с вътрешно горене от Е-класата, благодарение на своите плоски подове и къси надвеси.

Вариант на новия информационно-развлекателен дисплей на марката Hyperscreen - обхващаща широчина на таблото за управление - също е готов за действие. Моделът ще породи SUV с EQE емблема през 2022 г., позициониран подобно на днешния GLE.

Mercedes-AMG EQG

Експанзията на EQ на Merc се простира и до най-дългогодишния му модел, като всеобхващащата G-класа ще получи напълно електрически вариант през 2024 г. „EQG“ ще бъде визуализиран с концепт на изложението в Мюнхен, но не очакваме да изглежда много по-различен от автомобила с двигател с вътрешно горене, който се продава днес. Недоволните могат да бъдат впечатлени от обещанието за подобрена офроуд способност, значително намалени разходи за гориво и без съмнение засилено усъвършенстване на пътя.

Mercedes-AMG EQS

AMG ще бъде флагманът на EQ като основа за първия си електромобил и ще създаде духовен наследник на S65, задвижван от V12, с мощност значително надхвърляща стандартните 516 к.с. джанти като част от стилния пакет на AMG, заедно с по-ниско окачване и по-силни спирачки, за да придадат на големия седан  някои спортни характеристики. Очаква се първата вълна от електромобили на AMG да предложи ефективност наравно с настоящите автомобили с обозначение 53. Горещият EQS все пак трябва да осигури достатъчно динамика, за да съперничи на Porsche Taycan.

Mercedes-Maybach EQS SUV

Визуализиран като част от неотдавнашната презентация на стратегията за електрификация на Mercedes, SUV EQS ще бъде фокусиран върху лукса и ще се конкурира с BMW iX. Maybach най-вероятно ще представи концепт на изложението в Мюнхен.

Той ще изиграе жизненоважна роля в дългогодишното възраждане на луксозното подразделение на Щутгарт и ще даде силни намеци за това как моделите с емблемата Maybach ще бъдат разграничени от техните аналози . Очакваме SUV-ът EQS да има силно влияние върху стилизирания седан EQS вътре и отвън, а версията Maybach да се опира още по-силно на материалите, стиловете и технологиите, фокусирани върху премиум сегмента.

Renault Mégane E-Tech

Планиран да се появи в дилърските центрове през 2022 г., първият електрически SUV на Renault ще мери сили с Skoda Enyaq и Kia e-Niro с 215 к.с.и конкурентен WLTP-сертифициран автономен пробег от 45и0 км. Mégane E-Tech се позиционира на върха на същата платформа CMF-EV като Nissan Ariya, което означава, че моделът с четири задвижващи колела, с повече мощност и по-голяма батерия, може в крайна сметка да последва автомобила с предно задвижване.

Smart SUV 

Производителят на градски електромобили Smart ще направи първото си изложение на автосалона под съвместната собственост на Mercedes и китайския автомобилен гигант Geely, който също притежава LEVC, Lotus, Volvo и Polestar. Под кодовото име HX11, представеният концепт на Smart ще визуализира първия SUV модел на марката само с електрическо задвижване, който ще получи производствена форма през 2022 г.

Предварителните изображения намекват за изцяло нов подход към дизайна на премиум-фокусирания петместен кросоувър, а изтеклите технически данни от Китай предполагат, че той ще използва електромотор, разположен отзад, с 268 к.с. и батерия с капацитет 70 кВтч според стандарта NEDC с автономен пробег от 500 км.

Коментари
comments powered by Disqus