Тунерът B & B от Зиген тунингова ексклузивното VW Polo WRC Street така, че при нужда малкото возило да може да лети по пистата с 270 км/ч.
Двулитровият четирицилиндров бензинов турбодвигател на VW Polo WRC вече слиза от конвейера много по-потентен - което при наличие на стандартни 220 к.с. и 350 Нм максимален въртящ момент е сериозно обещание. Ненаситният тунер B & B е разработил специална програма за тунинговане с четири нива на изпълнение.
VW Polo WRC с 362 к.с.
В първия етап чрез модифицирано управление на двигателя се увеличава налягането в цилиндрите и се коригира електронното впръскване. По този начин четирицилиндровият мотор ще генерира 280 к.с. и 420 Нм за сумата от 1198 евро и ще вдига 255 км/час. Ако движението на въздуха във въздуховодите бъде подобрено, мощността ще скочи до 310 к.с. и 450 Нм. Необходима е инвестиция от 1498 евро, за да може максималната скорост да стигне 262 км/ч.
През втория етап е предвидено разширение и оптимизиране на напречното сечение на специалната изпускателна тръба, както и по-нататъшно увеличаване налягането на входящия въздух, което ще позволи на Polo да генерира 326 к.с. и 475 Нм. Необходимата сума за втория етап е 2995 евро. Максималната скорост вече е 265 км/ч.
Който избере ниво 3 на цена от 7950 евро, ще бъде възнаграден с 362 к.с., 510 Нм и максимална скорост от 270 км/час. Мерките за преустройство включват специална бензинова помпа за високо налягане, както и променена всмукателна система за входящия въздух, спортна изпускателна система, високоефективен интеркулер, както и специална мазителна система.
Подобрено управление обещава окачването със скъсени пружини срещу сумата от 248 евро, което ще направи Polo с 20 мм по-нисък отпред и с 30 мм отзад. Съществува и опция за регулируемо окачване за сумата от 1798 евро, което може да бъде комбинирано с нови стабилизатори за 498 евро.
Освен това офертата включва 4- и 6-бутални спирачни системи, както и 18-цолови алуминиеви джанти, обути в гуми с размери 225/35. Аеродинамичният пакет на WRC Racing-Optik е все още в процес на разработка. Различните изпускателни системи и шумозаглушители променят звука на WRC. По желание във WRC може да бъде монтирана и газова уредба.