Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

B-спецификацията на F8-VII дебютира в Турция

10.08.2007 09:08

Техническият директор на Spyker F1 Майк Гаскойн заяви, че не трябва да се очакват чудеса от B-спецификацията на болида F8-VII, който ще дебютира в края на месеца в Турция.

Автомобилът, чийто дебют се забави с няколко месеца, ще се появи на пистата за първи път в Истанбул след края на лятната пауза във Формула 1. Според Гаскойн новата машина ще гарантира на пилотите в отбора подобрение от три четвърти от секундата на обиколка. Въпреки това английският специалист не очаква рязка промяна в статуквото и твърди, че новият болид е просто една от стъпките в цялостната развитийна програма на тима.

„От аеродинамична гледна точка би трябвало да спечелим три четвърти от секундата“, заявява Гаскойн. „Промените в механиката също трябва да ни донесат известни ползи. Но ако погледнете резултатите от този сезон, единствено можем да стопим разликата с Toro Rosso. На някой писти все пак може да сме и по-бързи.

Въпреки това новият автомобил сам по себе си е голяма стъпка напред, първото по-сериозно постижение в един цялостен процес – очакват ни още много подобрения. Току що започнахме работа в аеродинамичния тунел в Бракли, а това трябваше да се случи шест или осем седмици по-рано. Прогресът с B-спецификацията бе ограничен поради тази причина. Промените няма да бъдат толкова съществени, колкото искахме в началото, но през всичките шест състезания до края на сезона ни очакват подобрения. Най-важното е, че темпото ни на развитие ще се ускори значително. Това не означава, че моментално ще се превърнем в отбор, който директно ще се включи в борбата за точките, но началото е поставено и през следващата година със сигурност ще имаме потенциал да направим и това.“

Spyker вече тества новите скоростна кутия и задно окачване на пистата Силвърстоун. За изминатите 200 километра тези компоненти не демонстрираха никакви по-сериозни проблеми.

Новият аеродинамичен пакет ще бъде изпробван на 14 август отново на английската писта. В Турция отборът ще се появи с три нови шасита.

Коментари
comments powered by Disqus