Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

B-спецификацията на Spyker се провали на краш-тестовете

24.08.2007 06:08

Екипът на Spyker ще трябва да отложи дебюта на новата В-спецификация на F8-VII за Гран при на Италия, тъй като болидът не премина успешно краш-тестовете в задната си част. За старта в Турция този уикенд Адриан Сутил и Сакон Ямамото ще разчитат на стария автомобил.

Разочарованието наистина е огромно“, коментира Майк Гаскойн. „Особено като се има предвид колко труд вложи всеки един от служителите във фабриката на отбора и тези на пистата. За нещастие не преминахме успешно краш тестовете, което вероятно е провокирано от използваните материали.“

„Всички допълнителни налични компоненти, които трябваше да преминат през тестовете, бяха от тази партида и модификациите, които направихме, се оказаха недостатъчни. Тестовете са все по-тежки и трудни, но не очакваме да има проблеми и занапред, тъй като в структурно отношение цялостната конструкция е твърде близка до тази на А-спецификацията. Наясно сме какъв е проблемът и вярвам, че следващата седмица той ще бъде отстранен“, допълва техническият директор на Spyker.

„Сега ще се концентрираме върху оптималния резултат, който можем да извлечем от А-спецификацията. Тъй като имахме известни притеснения, в Турция транспортирахме два А-болида и две В-версии, което означава, че няма да имаме проблеми при смяната им за предстоящия старт. И все пак разочарованието е голямо, тъй като не можем да видим какъв е напредъкът. Цялата ситуация обаче има и положителна страна. Ще имаме възможност да тестваме новия автомобил в колективната проверка на „Монца“, която предшества Гран при на Италия.“

Коментари
comments powered by Disqus