Екипът на Spyker ще трябва да отложи дебюта на новата В-спецификация на F8-VII за Гран при на Италия, тъй като болидът не премина успешно краш-тестовете в задната си част. За старта в Турция този уикенд Адриан Сутил и Сакон Ямамото ще разчитат на стария автомобил.
Разочарованието наистина е огромно“, коментира Майк Гаскойн. „Особено като се има предвид колко труд вложи всеки един от служителите във фабриката на отбора и тези на пистата. За нещастие не преминахме успешно краш тестовете, което вероятно е провокирано от използваните материали.“„Всички допълнителни налични компоненти, които трябваше да преминат през тестовете, бяха от тази партида и модификациите, които направихме, се оказаха недостатъчни. Тестовете са все по-тежки и трудни, но не очакваме да има проблеми и занапред, тъй като в структурно отношение цялостната конструкция е твърде близка до тази на А-спецификацията. Наясно сме какъв е проблемът и вярвам, че следващата седмица той ще бъде отстранен“, допълва техническият директор на Spyker.
„Сега ще се концентрираме върху оптималния резултат, който можем да извлечем от А-спецификацията. Тъй като имахме известни притеснения, в Турция транспортирахме два А-болида и две В-версии, което означава, че няма да имаме проблеми при смяната им за предстоящия старт. И все пак разочарованието е голямо, тъй като не можем да видим какъв е напредъкът. Цялата ситуация обаче има и положителна страна. Ще имаме възможност да тестваме новия автомобил в колективната проверка на „Монца“, която предшества Гран при на Италия.“