Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BAC ще ускори развитието на графена

14.09.2018 16:06

Материалът е значително по-лек от стандартните въглеродни влакна

Briggs Automotive Company (BAC), производителят на известния BAC Mono обяви, е получил нова инвестиция да продължи и да ускори развитието на графена, материалът, който е използван в първия автомобил на марката през 2016.

BAC, която партнира по този проект с компаниите Haydale Composite Solutions и Pentaxia Composites, всъщност получи участие в Niche Vehicle Network (NVN) (NVN), сдружение от 900 фирми, специализирани в областта на технологиите, дизайна и автомобилната техника. Безвъзмездната помощ, която получава, е за разработване и развитие на техниката за използване на графена.

BAC използва този материал за първи път през 2016 г. за  изработване на  задните колела на BAC Mono. Графенът, който се състои от въглеродни листове с дебелина на атома, е значително по-лек от стандартните въглеродни влакна и също е по-здрав от карбона или стоманата. Той позволява намаляване на теглото с около 20% без да се прави компромис със здравината на продукта.

Фондът, гарантиран от NVM, ще позволи на BAC, Haydale Composite Solutions и Pentaxia Composites, да разработват леки композитни материали на основата на графена. Първите изпитания ще бъдат направени с хиперавтомобила Mono, чиито панели на каросерията на каросерията, са изработени от графен.

 

Коментари
comments powered by Disqus