Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещата S-класа само като хибрид

06.01.2009 14:07

Daimler работи на пълни обороти по новата си моделна стратегия, в която темата за опазване на околната среда ще бъде по-сериозно застъпена.

Целта на концерна е до 2012 година нивото на вредните емисии да бъде понижено до средно 136-138 грама CO2 на километър, с което до голяма степен ще бъдат покрити изискванията на Европейската комисия. За сравнение, в края на 2007 г. средното ниво на моделите на Mercedes и Smart бе 180 г/км.

Целта ще бъде преследвана от швабите посредством инсталирането на по-малолитражни двигатели и чрез повсеместно въвеждане на хибридни модули. Следващото поколение на S-класа например, което можем да очакваме през 2013 г., ще се предлага само като хибрид - комбинация от ДВГ и електромотор.

Новата E-класа, която ще дебютира в Детройт след броени дни, ще се сдобие с такъв модул през 2011 година. Настоящото издание на всъдехода ML обаче няма да получи икономичната технология, каквито бяха първоначалните планове на Daimler, тъй като никел-металхидридните батерии междувременно се считат за морално остарели и недостатъчно ефективни.

Коментари
comments powered by Disqus