Bugatti няма да конструира нито Super-Veyron с над 1200 к.с., нито луксозен модел, базиран на студията Galibier от 2009 година. Това заяви главният директор на Bugatti - Волфганг Шрайбер.
"Ние няма да произвеждаме нито Super-Veyron, нито Veyron Plus", заяви Шрайбер. 1200 к.с. бяха достатъчни за историята на Veyron и неговите производни. Шрайбер ясно отхвърли дори възхвалявания Bugatti Galibier.
Bugatti Galibier би объркал клиентите
"Ние сме обсъждали много пъти, но тази кола повече няма да се появи... това ще обърка нашите клиенти." Bugatti достигна върха на суперспортните автомобили с Veyron и за клиентите ще бъде много по-лесно да приемат, ако марката бъде асоциирана с модели, подобнш на Veyron. "И именно това ще направим", заяви Шрайбер и добави: "Това няма да бъде Bugatti с четири врати."
И въпреки това - какво ще дойде след 2015 година, което да замести Veyron? McLaren, Ferrari и Porsche представиха с P1, La Ferrari и съответно 918 расови хибридни суперспортни автомобили. Ferrari и McLaren дори са вече разпродадени. Разбира се, Bugatti също не пренебрегва хибридната технология. "Може би - каза усмихвайки се Шрайбер в интервюто си, но не каза нищо повече относно технологията на следващия Veyron - В края на краищата искаме да печелим клиенти с настоящия модел и неговите 43 модификации, включително трите легендарни специални модела.
Bugatti Galibier беше представен през 2009 година като концептуален автомобил в централата на Bugatti в Молзхайм, Елзас. Оттогава моделът се смята за евентуален нов модел наред с Veyron. Седанът с четири врати щеше стъпи на пазара с осемлитров W16 с мощност от 1000 к.с. С тази невероятна сила той със сигурност се смята за най-мощният седан и с цената си от 1,1 милиона евро - за един от най-скъпите автомобили на света. Още в началото на 2012 година предшественикът на Шрайбер, Волфганг Дюрхаймер, представи идеята за хибридна версия с оглед да гарантира "социалното одобрение".