Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бъдещето на малките модели на FCA е под въпрос

04.11.2019 17:02
Бъдещето на малките модели на FCA е под въпрос

Fiat търси да пренасочи клиентите в B сегмента, Майк Манли казва, че Panda е под заплаха

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) се превърна в най-новия концерн за производство на автомобили, който изразява намерение да се отдалечи от градските автомобили, като изпълнителният директор на компанията предполага, че това ще се случи „в най-близко бъдеще“.

Коментарите бяха направени от Майк Манли по време на призива за печалба на FCA за третото тримесечие. Той изрази желание да пренасочи клиентите в B сегмент, където пребивава Fiat Punto.

Манли каза: „В съвсем близко бъдеще ще видите, че се фокусираме върху този сегмент с по-голям обем, с по-голям марж, и това ще включва отдалечаване от сегмента на мини автомобилите.“

Редица марки като Ford и Vauxhall / Opel вече излязоха от сегмент A (градски автомобили), докато Volkswagen Group вероятно няма да смени Up, Mii и Citigo с подобен продукт. Проблемът е в увеличаването на разходите за развойна дейност поради по-строгите изисквания за емисиите от Европейския съюз, което прави рентабилността в този сегмент, който се очаква да е нискобюджетен, много трудна, дори FCA да е лидер на пазара.

Вероятно е Punto отново да се върне на картите, а това да даде основа и за нов Alfa Romeo Mito. Не се посочват обаче срокове, но решението може да бъде повлияно от неотдавнашното сливане на FCA с групата PSA, което позволява на италианските марки да имат достъп до платформата на новото Peugeot 208 и Vauxhall Corsa.

Все още се шири разбирането, че Fiat ще смени 500; рано тази година бе съобщено, че през 2020 г. се очаква електрически 500e, заедно с нов комби вариант Giardiniera. Малко вероятно е проектът да бъде отменен толкова скоро след публичното му представяне, а коментарите на Манли могат да се позовават на по-евтиния Fiat Panda.

Този модел е най-продаваният градски автомобил в цяла Европа, с повече от 105 000 единици, произведени през първата половина на 2019 г., въпреки че е на седем години. Концептът на електрическия Fiat Centoventi, представен на изложението в Женева през март, беше силно свързан смяната на Panda през 2021 г., но този план може би вече е променен.

Коментари
comments powered by Disqus