Шефът на марката казва, че новите модели ще последват успеха на C4 Cactus
Citroen ще продава стил, комфорт и технологии на бъдещето, а не цени, това е новата главна цел пред нашата компания, за да се движим напред, заяви шефът на френската компания Линда Джаксън.
„Нашите продукти трябва да бъдат различни и да ни накарат да се чувстваме добре”, подчертаДжаксън. „В противен случай ще трябва да се конкурираме с цени, и ние не искаме да го правим повече”.
В интервю за Autocar по време на автомобилното изложение в Женева Линда Джаксън подчерта успеха на Citroën C4 Cactus като ключов пример за това къде иска марката да отиде, но тя подчерта, че не всяко ново превозно средство ще бъде толкова предизвикателно със своята външност.
„В момента, в който видите един от автомобилите ни, трябва да се знае, че това е Citroën", каза бизнес дамата. „Това не означава, че всички те ще изглеждат еднакво, въпреки че между тях ще има свързаност, но трябва да бъде поставен акцент върху комфортното пътуване и автомобилите ни трябва да предлогат технологии, които хората използват, за да направят живота им по-добър”.
Citroën ще предложи твърд месечен лизинг по целия свят. И двете схеми се очаква да бъдат пуснати най-скоро време в Обединеното кралство.