През първите четири месеца на годината, в България са били закупени 15 789 нови автомобила. В това число са включени 15 037 леки и лекотоварни превозни средства (плюс от 26,5 % в сравнение с периода януари-април 2006 г.) и 752 автобуса и камиона (плюс от 97,9 %). Впечатляващо е и увеличението с 90,3 % в сегмента на мотоциклетите.
Според данните на Съюза на вносителите на автомобили в България, в края на първите четири месеца на година общо седем марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби.На първо място застава Toyota (ТМ Ауто) с 1729 нови регистрации и пазарен дял от 11,5 %. На втора позиция се намира Ford (Мото Пфое) с 1552 продажби и пазарен дял от 10,32 %, а на трето откриваме Peugeot (София Франс Ауто) с 1290 закупени автомобила, равняващи се на 8,58 % от общите продажби.
На четвърто място застава Volkswagen (Порше БГ) с 1184 закупени коли. Тя е следвана от Opel с 1167 единици, Renault (Рено Нисан българия) с 1147 автомобила и Dacia (Рено Нисан България) с 1029.
При автобусите и камионите, пазарен лидер с дял от 42,42 % (319 продажби) е Mercedes (Балкан Стар), следван от Iveco със 185 нови регистрации и Volvo със 130.
“Битката” при мотоциклетите се води между Piaggio (Милано Моторс) и Yamaha (Мотодинамикс). През първите четири месеца на годината, дилърите на двете марки са успели да реализират съответно по 56 и 47 превозни средства.