Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Български екипаж влезе в тройката на Еко НОВА рали Словения

06.04.2016 16:33
Български екипаж влезе в тройката на Еко НОВА рали Словения

Калин Дедиков и Георги Павлов направиха силен старт на сезона, като се качиха на подиума в Словения.

Калин Дедиков и Георги Павлов с Great Wall C30 завършиха на трето място в тежкото и предизвикателно "Еко НОВА рали Словения". Българският екипаж завърши на подиума с минимално изоставане от победителите Урета/Оскош от Испания и вторите в състезанието Здовц/Голуб.

Екипажи от седем държави взеха участие в първото за 2016-а година международно еко рали. Официалният старт беше даден на брега на езерото Блед, а трасето включваше над 680 предизвикателни километра в Алпите. За да направят състезанието максимално трудно и интересно, организаторите от „С рали тийм” бяха подготвили дълги състезателни отсечки. Повечето от тях стартираха в Словения с изкачване и финишираха в Австрия след дълго спускане по серпентините между двете държави. Кратка почивка за състезатели и автомобили имаше единствено на едночасовия регрупинг в центъра на обявената за „Зелена столица на Европа”  за 2016-а година Любляна. Във втория ден от ралито там се проведе и атрактивният за пилоти и зрители етап „Джимкана”.

Първият ден включваше 380-километров маршрут с четири състезателни отсечки. Те се оказаха сериозно изпитание дори за екипажите, които имаха зад гърба си няколко участия в ралита като „Монте Карло”. В челото на класирането имаше оспорвана борба между опитните участници от Световния еко рали шампионат и няколко местни отбора, състезаващи се с последния модел на Toyota Prius. В края на деня обаче начело в класирането излязоха българите Калин Дедиков и Георги Павлов с минимална преднина пред испанците Луис Урета/Франциско Оскош (Toyota Yaris Hybrid) и словенската звезда в спорта Грегор Здовц с навигатор Сашо Голуб (Toyota Prius).

Вторият ден от състезанието, включващ преминаване в двете посоки на най-дългата 26-километрова отсечка "Згорнье Езерско/Логарска долина", обърна резултатите в полза на екипажите на Toyota. Напред в класирането се придвижиха и италианците Ди Бела/Канале (Toyota Auris Hybrid), но те завършиха състезанието на четвърта позиция в генералното класиране. Българите дадоха трето време в затворения етап "Джимкана" и се опитваха да  компенсират по-ниската мощност на своя автомобил и изоставането си при  неколкократните изкачвания с максимално бързо преодоляване на спускането към финала. Въпреки прегряването на спирачките Дедиков и Павлов се задържаха в челото на класирането на всички отсечки и завършиха на подиума в най-трудното състезание в историята на еко ралитата.

На финала повечето участници коментираха, че "Еко НОВА рали Словения" безапелационно печели приза за най-тежко състезание от този тип въобще и адмирираха идеята на основния двигател на организацията Примош Лемез да постави техниката и участниците наистина на лимита на техните възможности, като едновременно с това създаде уникални условия за представяне на екологичните достижения в автомобилостроенето. За първи път реално участие в състезание записаха новите Toyota Prius и Hyundai, задвижван с водород.

"За нас участието беше огромно предизвикателство и съм изключително доволен от резултата", заяви Дедиков след финала. "Въпреки че не носи точки за световната купа на ФИА, конкуренцията в състезанието беше много силна и перфектно подготвена. Ние не разполагаме с техниката и оборудването на водещите отбори и се налага да компенсираме това по някакъв начин, което прави надпреварата много по-трудна и интересна за нас. Състезанието ни помогна да си сверим часовника спрямо останалите и да се подготвим за предстоящите стартове от световната купа."

Коментари
comments powered by Disqus