Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Балканската рали купа започна с второ място за Славов

05.05.2013 20:19

Тодор Славов и Добромир Филипов (Renault Clio R3) завършиха успешно участието си в първия кръг от Балканската рали купа – турското рали „Ескишехир Баталгазъ“. Българският екипаж записа осмо време в генералното класиране след 9 скоростни етапа днес, а в при автомобилите с един двигателен мост бе изпреварен само от най-силния турски пилот в тази група Даан Юнлюдоган (Fiat Punto S1600).

Участието на варненския екипаж бе трудно – липсата на нови гуми и оскъдната мощност в двигателя не им позволиха да се борят за още по-добро класиране. Двамата удариха и голям камък при второто преминаване на най-дългата отсечка в състезанието „Баназ“, но за щастие без сериозни последствия.

„Въпреки, че ралито е късо, то е много тежко. Автомобилите със задвиждване на четирите колела вадеха много фракция на пътя, а в комбинация с хлъзгавия и неравен асфалт, ситуацията за нас ставаше много тежка. Определено имахме нужда от нови гуми, с които щяхме да сме много по-сигурни. Радваме се, че двигателят издържа, но надали ще можем да го ползваме в други състезания. Не сме наясно как ще продължи сезона за нас“, сподели след финала най-успешния български пилот в Световния рали шампионат.

Останалите български пилоти в състезанието също имаха трудности. Борис Григоров (Citroen C2 S1600) отпадна, след като удари огромен камък в средата на една от правите при второто преминаване на „Баназ“ и разби окачването на своя автомобил.

На финала все пак достигнаха Мирослав Ангелов (Fiat Punto S1600, 11-то място), Антон Титов (Citroen DS3 R3T, 14-то място) и Георги Гераджиев – младши (Ford Fiesta ST, 19-то място), който е победител в клас 8.

Рали „Ескишехир Баталгъзъ“ бе спечелено от турския пилот Фатих Кара (Fiat Punto S2000), следван от заводските пилоти на Ford Турция Ягиз Авджъ (Ford Fiesta S2000) и Мурат Бостанджъ (Ford Fiesta S2000).

Коментари
comments powered by Disqus