Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bъв Франкфурт дебютира спортното BMW M5

15.09.2017 14:24

Под предния капак работи познатият 4,4-литров V8 Biturbo, който се използва и при MX5 и MX6

Новото поколение на петата серия на BMW излезе на пазара през 2016 година. На изложението IAA през 2017 идва време за спортната черешка на тортата – новият M5. Както и нормалните версии на „петицата”, топмоделът използва изцяло новата олекотена технологична платформа, използваща високоякостни стомани, алуминиеви и магнезиеви сплави. Благодарение на редица модификации на компонентите в интериора, покривът от усилени с въглеродни влакна полимери, свръхлеката изпускателна уредба и литиево-йонният акумулатор, топспортистът е с 15 килограма по-лек от предшественика си.

Под предния капак работи познатият 4,4-литров V8 Biturbo, който се използва и при M-версиите на X5 и X6. При M5 мощността му е увеличена до пълни 600 к.с. с използване на нови турбокомпресори и промяна в системата за охлаждане на сгъстения въздух. Максималният въртящ момент достига 750 Нм. Задното предаване при предходния модел е заменено със задвижване на четирите колела, а трансмисията на М5 вече е осемстепенна автоматична с хидравличен преобразувател на въртящия момент. Цените ще започнат от ниво 118 000 евро.

От нашия специален пратеник във Франкфурт Мирослав Николов, гл. редактор на сп. auto motor und sport България

Коментари
comments powered by Disqus