Обръщение на Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen леки автомобили България
Бавно започваме да излизаме от една от най-тежките ситуации, които историята познава – пандемията COVID-19. Преминахме през сериозно предизвикателство за здравето и силата на човечеството. За да запази здравето на своите служители, Volkswagen също въведе редица ограничения на работата.
В България Volkswagen стриктно спазваше всички мерки и санитарно-хигиенни изисквания на отговорните институции за безопасна работа и обслужване на клиентите в нашите продажбено-сервизните комплекси.
Сега производството вече е възобновено във всички наши локации при спазване на мерките за безопасност. Това е важен сигнал за работниците, служителите, дилърите на марката, доставчиците и икономиката. Продажбено-сервизните ни комплекси работят, а клиентите могат да разчитат на надежден партньор в лицето на Volkswagen.
Публикуваме кратко видео обръщение на Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen леки автомобили България, който говори за положителните новини и за стратегията на марката в страната, с три основни акцента:
1. Атрактивни предложения за актуалното продуктово портфолио – с фокус върху SUV моделите ни – автомобила на годината за България T-Cross, бестселърите T-Roc и Tiguan, ексклузивния Touareg
2. Новият Golf вече е в шоурумовите ни – по-добър отвсякога, по-дигитализиран и готов да посрещне нуждите на всеки един клиент.
3. В средата на юни стартира предпродажбата на изцяло електрическия ID.3 за всички клиенти, които направиха предварителна резервация на модела. Както знаете, квотата за предварителна резервация за България бе напълно изчерпана за съвсем кратко време.