Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BBR Ford Focus RS: 4х100 коня

11.08.2010 11:07
BBR Ford Focus RS: 4х100 коня

Британската компания BBR наскоро си постави за цел да подобри представянето на Ford Focus RS, поне що се отнася до мощността под предния капак.

Тунерите изпълниха задачата с изцеждането на над 400 к.с. от 2,5-литровия редови петцилиндров двигател (стандартно с 305 к.с.). Британците навярно са наясно, че тази огромна мощност няма как да се оползотвори напълно от предните колела, поради което предлагат своите модификации в цели четири последователни стъпки.

Първата от тях включва променен софтуер за управление на двигателя и нов силиконов маркуч за всмукване на въздух. С това кривата на мощността се покачва до 342 к.с., а въртящият момент достига 500 Нм. Сметката дотук излиза 716 евро, но интересната част едва сега започва.

Втората фаза от тунинга вдига летвата още по-нагоре с нов интеркулер и по-ефективен въздушен филтър. Естествено, софтуерът е претърпял съответните промени, с които Focus RS вече се радва на 355 к.с. и 512 Нм. Цената за втората силова стъпка на BBR е 1732 евро, в които влиза и монтажа.

Щафетата се поема от третата предпоследна фаза на модификации. Тук нещата стават още по-сериозни с добавянето на изпускателна система BBR от неръждаема стомана, по-големи инжектори и оптимизиране на постъпването на въздух в двигателя. Това ниво на надграждане вече достига 382 к.с. и 525 Нм, но срещу също така сериозната сума от 3000 евро и още 415 евро за монтаж.

Финалният спринт към заветната цел от 400 „коня“ се полага на четвъртата фаза. Тя е постигната „само“ с поставянето на нов турбокомпресор, който извисява мощността до 404 к.с. и изстрелва въртящия момент до 553 Нм. Максималната промяна под капака на Focus RS ще струва на неговите собственици 4684 евро, а нейното внедраване става срещу допълнителни 716 евро.

За да успеят предните колела на автомобила да оползотворят на пътя максимална част от иначе непосилната за тях мощност, BBR предлагат регулируеми амортисьори и пружини Koni, с които твърдата возия на спортиста може да стане и по-мека.

Коментари
comments powered by Disqus