Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Bentayga получи бензинов V8 с 550 к.с.

12.01.2018 15:08

Новият осемцилиндров агрегат се превръща в алтернатива на W12 и дизеловия V8

Британската компания Bentley представи нова модификация на кросоувъра Bentayga  c четирилитров бензинов V8 двигател, който е монтиран и на Porsche Cayenne и Panamera. Агрегатът се превръща в алтернатива на топ двигателя W12 и дизеловия осемцилиндров мотор с три турбини.

Осемцилиндровият двигател с две турбини генерира 550 к.с. и 770 Нм въртящ момент – същият като при Porsche Cayenne и Panamera. Модификацията на същия мотор е монтирана на Lamborghini Urus, но мощността му е със 100 конски сили по-голяма. Агрегатът работи в тандем с осемстепенната автоматична скоростна кутия ZF, която разпределя въртящия момент в съотношение 40% до 60% в полза на задния мост.

С този мотор кросоувърът може да достигне първите "сто" за 4,5 секунди, а максималната му скорост е 290 километра в час. За сравнение, Bentley Bentayga с най-голямата мощност от 608 конски сили на W12 ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 секунди, а максималната му скорост е 301 км/час.

Bentley Bentayga с новия V8 консумира 11,4 литра бензин на всеки изминати 100 км в смесен цикъл. Двигателят използва технологията "старт-стоп" и система за деактивиране на половината цилиндри при ниски натоварвания.

Отвън новата версия на кросоувъра практически не се различава от другите модификации. Но за първи път при него са налични 10-бутални (отпред) карбоново-керамични спирачки с 440 и 370 мм дискове отпред и отзад съответно.

Компанията отбелязва, че това са най-големите спирачки, които някога са били монтирани на автомобил Bentley и най-големите механизми за задвижване на предните колела в света, предлагани за сериен автомобил.

Срещу допълнително заплащане кросоувърът може да бъде оборудван и с активна система за притискана на колелата, задвижвана от 48-волтова система, която от своя страна отговаря и за работата на базовото адаптивно окачване.

По-рано бе съобщено, че в бъдеще Bentley Bentayga ще има модификация с хибридно задвижване, което ще бъде заимствано от Porsche Panamera 4 E-Hybrid. То включва 2,9-литров турбо V6 двигател и електрически мотор. Като цяло агрегатите генерират 462 конски сили. Литиево-йонната батерия  позволява изминаване на 50 километра само на ток.


Коментари
comments powered by Disqus