През първите три месеца на 2021 г. продажбите скочиха с 40% на годишна база
Bentley обяви рекордно представяне за първото тримесечие, като продажбите се увеличиха с 40% от същия период през 2020 г., а печалбите се увеличиха до 56 млн. британски лири.
Докато Bentayga остава най-продаваният автомобил в гамата, представлявайки 40% от микса, новият Flying Spur наистина е помогнал за глобалните продажби на британската компания. Седанът е особено популярен в Китай, където общите продажби на Bentley се увеличиха със 187% от първото тримесечие през 2020 г. Миналата година моделът беше между поколенията, оттук и значителният ръст тази година.
На други места продажбите нараснаха със 17% в Америка и 15% във Великобритания. Говорител заяви : „Миналата година се притеснявахме за Близкия изток и Великобритания, но и двата пазара се повишиха.“
Това е въпреки, че Великобритания бе блокирана през първите три месеца на 2021 г.
Както казва говорителят: „Нашите мрежи са се адаптирали. Самият Адриан Холмарк [главен изпълнителен директор на Bentley] е направил три обаждания за увеличение с купувачи на Blower и Bacalar по време на процеса на спецификация и актуализиране на автомобилите им, а в много случаи те не са идвали от Крю. "
„Оставаме предпазливи оптимисти през останалата част от годината, защото не знаем какво ще се случи утре. За щастие, тъй като нашите обеми са толкова малки, относително, и тъй като все още имаме лукса от добри нива на запаси ... в момента не виждаме недостиг на части. Това означава, че можем да продължим да произвеждаме автомобили със 100% от капацитета си. "
Книгата за поръчки също изглежда здрава. С нарастването на поръчките с 50% през това тримесечие в сравнение с миналото, това представлява най-високата банка за поръчки в историята на Bentley.
За отбелязване е, че 75% от новите поръчки идват от нови клиенти, което от своя страна също оказва влияние върху популярността на определени опции. Преди това орехът е най-търсеният фурнир за таблото, но сега това е изпреварено от пиано черно, например.