Във Volkswagen смятат, че трябва да бъдат обновени и постиженията на серийни автомобили
В сянката на абсолютния рекорд на Пайкс Пик (7: 57.148, Ромен Дюма), поставен през 2018 г. с електрическия спортен прототип Volkswagen I.D. R Pikes Peak (два електромотора, 680 к.с., 650 Нм) и друг леко по-слаб, постигнат по същото време: най-доброто време за серийни кросоувъри (10: 49.9). Той бе постигнат от Рис Милън с кросоувъра Bentley Bentayga (W12 6.0, 608 к.с., 900 Нм). А сега в концерна Volkswagen решиха, че би било добре да бъдат обновени и постиженията за серийни автомобили като такива. На 30 юни 2019 г. същият Рис Милън ще се опита да реши този проблем, докато управлява купето Bentley Continental GT (W12 6,0, 635 к.с., 900 Нм).
Според регламента на категорията за серийни автомобили са позволени незначителни модификации на модела, като монтиране на каркас в салона, премахване на части от тапицерията и звукоизолацията. Въпреки това, двигателят трябва да бъде със стандартна мощност
Роденият в Нова Зеландия, живеещ в САЩ, Рис Милън участва на Пайкс Пик неведнъж и спечели два пъти с абсолютни рекорди: през 2012 г.със силно доработения Hyundai Genesis Coupe със 700 к.с., а през 2015 г.с електрическия eO PP03 с 1387 к.с.
Надпреварата на връх Пайкс Пик в Колорадо изисква преодоляване на 156 завоя на 20-километрово трасе с едновременно изкачване на височина от 1,44 км. Състезателите, участващи със серийни модели, ще трябва да подобрят времето от 10: 26.896. Той принадлежи на Давид Донер (2015) и купето Porsche 911 Turbo S (шестцилиндров турбо 3,8 л, 560 к.с., 700 Нм). Разбира се, че серийният 911 е по-лек от Bentley, но британското купе със сигурност ще стане по-леко. Милен смята, че Continental GT е напълно способен да претендира за рекорд. Надеждата е във високата еластичност на шестлитровия двигател с турбокомпресори тип Twin Scroll и комбинирано впръскване. В известен смисъл Porsche отново се конкурира с Porsche, защото в новото поколение на купето Continental GT е използвана платформата от Panamera.