Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GT: Мащабен проект

08.09.2010 10:15

Bentley публикува официалните технически характеристики на Continental GT от моделната 2011 г. Максималната мощност на шестлитровия W12 е увеличена на 575 к.с., а в близко бъдеще той ще си акомпанира с нов четирилитров V8.

На пръв поглед обновеният Continental GT не се различава съществено от своя предшественик, но според официалния пресрилийз каросерията е изцяло ревизирана. Предните калници и капака на багажника са от алуминий, като цяло линиите са по-отчетливи, страничните прозорци са изтеглени назад, а радиаторната решетка е обновена. Сред останалите промени впечатление правят новите стопове и заимстваните от Mulsanne челни светлини.

В салона също има промени. Цялостният дизайн е запазен, но са използвани по-качествени материали, навигационно-информационната система с 30-гигабайтов диск е нова, седалките предоставят по-добра странична опора, мястото за краката на задния ред е увеличено, а таблото и централната конзола са модифицирани.

Шестлитровият W12 в предишната версия генерираше 560 к.с., но за Continental GT от моделната 2011 г. максималната мощност е увеличена на 575 к.с. Кривата на въртящия момент също следва възходящата линия и достига своя пик при 50 Нм повече – 699 Нм. В резултат класическият спринт на Острова от 0 до 60 мили в час се изпълнява за 4,4 секунди (4,6 в предишната версия), а максималната скорост достига 318 км/ч. Благодарение на FlexiFuel технологията Continental GT може да работи и на биоетанол, а същевременно разходът е намален с 15%.

Промените по силовия тракт засягат още шестстепенната Quickshift кутия на ZF, чийто планетарен механизъм е подсилен, за да отговаря на по-високата мощност и въртящ момент. Системата за смяна на предавките също е модернизирана и вече се нуждае от два пъти по-малко време за реакция (2 десети), като успоредно позволява едновременното превключване на две степени надолу. Окачването, кормилната уредба и системата за двойно предаване са другите най-важни компоненти, които са подновени, като при последната разпределението на въртящия момент е 40:60 (50:50 при предния модел).

През годината Bentley Continental GT ще получи и нов четирилитров V8. За съжаление на този етап информацията за него е твърде оскъдна, като от Крю твърдят, че той не е предназначен за базовите модели, а напротив – ще предоставя отлична динамика при максимално висока ефективност.

Коментари
comments powered by Disqus