Шефът на R&D намеква, че марката ще даде приоритет на хибридите пред супермощните
Новият Continental GT Speed с 650 к.с. на Bentley ще бъде най-горещата, фокусирана върху шофьора версия на луксозното купе от трето поколение, намекнаха вътрешни източници.
Вместо наследници на Continental Supersport с двигател W12 с мощност 700 к. с. от 2017 г. или GT3-R от 2014 с V8, усилията в разработването сега на GT се насочени към хибридни опции в гамата с цел намаляване на вресните емисии на британския производител.
Инженерният шеф на Bentley Матиас Рабе каза , че „има известен интерес към електрифициран GT от клиенти на Bentley, които живеят в столични райони и ще се нуждаят от автомобил, способен да работи с нулеви емисии, за да се движи в нови зони на чист въздух“. Компанията има стратегическа пътна карта за пълната електрификация на продуктовата си линия до 2030 г. и вече представи PHEV версии на всъдехода Bentayga и лимузината Flying Spur.
Техническите опции на производителя от Крю за всеки GT Hybrid ще включват същата V6 хибридна система, монтирана на тези модели; по-мощен V8 хибрид, технически подобен на силовия агрегат в Panamera Turbo S E-Hybrid на Porsche; или дори по-мощна и усъвършенствана комбинация от електродвигатели и мощност на двигателя с вътрешно горене, за да се конкурира с наскоро обявения GT 73 на Mercedes-AMG. „Ние проучваме няколко варианта в етапа на експерименталния прототип“, каза Рабе, „но все още говорим с клиентите и тестваме търсенето на пазара. "
След като PHEV с по-малък двигател може да даде на Bentley най-добрия шанс да отбележи европейски рейтинг на емисии под 50 г/км. Купувачите на ключови световни пазари обаче продължават да предпочитат 12-цилиндровия двигател на GT пред по-малкия V8 и дори има такива в Крю с достатъчно трайни спомени, за да си припомнят колко зле беше приет Arnage с двигател на BMW в края на 90-те години от клиентите, за да ги сменят за 6,75-литрови автомобили с двигател Bentley Red Label.
Междувременно, и в другия край на спектъра на дериватите, вътрешните хора на Bentley силно намекват, че няма замяна нито за Continental Supersport, нито за GT3-R в продуктовия план за настоящото поколение на GT модели.
Предшествениците на тези производни се появиха в края на жизнения цикъл на второто поколение на GT; и може да се предположи, че по същото време на актуалното поколение на GT по-късно през това десетилетие Bentley ще се пренасочи към изцяло електрическа гама от модели вместо бензинови двигатели.