Тайнственият модел на Bentley, който трябваше да дебютира на Фестивала на скоростта в Гуудууд, се оказа специална версия на Continental GT, способна да развие максимална скорост от 330 км/ч.
Динамичните показатели на новия модел от Крю са по-добри дори и от тези на Continental Supersports, което му отрежда лидерската позиция в моделната линия Continental и го прави реален конкурент на дебютиралия също днес Aston Martin Vanquish. За да стигне дотам обаче, екипът на Bentley е положил големи усилия по развитието на шестлитровия W12 мотор с два турбокомпресора.
Максималната му мощност вече достига 616 к.с., което е с 16 к.с. повече от тази на GT Speed (2011) от първата генерация на модела, а въртящият момент – 799 Нм, което прави възможно ускорението от място до 100 км/ч възможно при налични 4 секунди преди стрелката на скоростомера да достигне граничните 330 км/ч.
Нова за GT Speed е осемстепенната автоматична трансмисия на ZF, която се монтира стандартно на оборудвания с V8 вариант на модела. При W12 обаче Bentley използваше предишната генерация на същата скоростна кутия, което позволява с осъвременяването на този компонент разходът да бъде намален с 12%. За двойното предаване пък продължава да се грижи Torsen диференциала, който при стандартни условия „фаворизира” задната ос.
По-добрите динамични показатели на обновения силов тракт налагат и сериозни промени по пневматичното окачване на спортната лимузина. Настройките са по-твърди, клиренсът е намален допълнително, а кормилната уредба е станала по-директна. За самия контакт с асфалтовата настилка пък отговарят 21-цоловите алуминиеви колела с гуми 275/35R21 Pirelli PZero.
Индивидуализиращата програма Mulliner Driving Specification е стандартна за GT Speed, който ще се появи на пазара през октомври. Bentley вече приема поръчки за новия модел.