Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Continental GTC: Чиста наслада

07.02.2007 01:02

Панели от полирана до блясък благородна дървесина, изобилие от най-фина кожа, изящни метални детайли, възможно най-педантична изработка – в лицето на откритата версия на Continental, носеща допълнителното означение GTC, Bentley са създали поредният си шедьовър, обречен да се превърне в класика още с появата си на автомобилната сцена.

Continental GTC е символ на статус, който обаче може да бъде разбран докрай само от истински ценител, и за разлика от Maybach или Rolls-Royce няма за цел да провокира чувство за завист у минувачите. С цената си от 200 000 евро автомобилът с положителност не може да се нарече достъпен, но пък в сравнение с по-големия събрат Azure цената изглежда почти като промоция. Още повече, че в своя ценови сегмент този модел на практика няма конкуренция – в днешната автомобилна индустрия малцина са тези, които могат да съперничат на Continental GTC по благородство и изтънченост.

Разработеният от Karmann мек покрив се отваря и затваря, като скоростта му достига до 30 километра в час. Свалянето му води до приятен полъх в косите на пасажерите, който не става неприятен дори при температури от порядъка на 10 градуса по Целзий, а при движение появата на силна въздушна струя се предотвратява от елегантно оформения алуминиев аеродинамичен дефлектор.

650-те нютонметра теглят 2,5-тонниият кабриолет така, сякаш законите на физиката не съществуват

Запасите от мощ при тази версия на Continental изглеждат буквално неузчерпаеми, а трансмисията дори е снабдена с функция за „прескачане” на всяка от шестте предавки. Задвижването на четирите колела с Torsen-диференциал (системата е заимствана от Audi) осигурява напълно безпроблемното предаване на чудовищната мощ към пътя с увереност, която не отстъпва на тази на една бронирана военна машина. Достатъчно е да отбележим, че дори при 300 км/ч GTC следва траекторията на магистралата поне толкова сигурно, колкото влаковете-стрели...

Все пак, както всичко на този свята, и този автомобил не е лишен от несъвършенства – например навигационната му система вече не е напълно в крак с времето и управлението й не е оптимално, а електрониката понякога се увлича с неоправдани предупреждения като например такива за наличе на несъществуващи грешки в покривния механизъм. И все пак след живите впачетления от този удивителен автомобил не е трудно да разберем шефът на марката Улрих Айххорн, който след едно тестово шофиране в пустините на Калифорния попитал работещите по проекта инженери, дали определят прекараното време като работа или по-скоро като ползотворна почивка. Както личи по крайния резултат, по-скоро е било второто, и създателите на Continental GTC положително заслужават поздравления за блестящата си работа.

Коментари
comments powered by Disqus