Bentley разширява серията V8 на Continental GT с един още по-спортен S вариант. Динамичният осемцилиндров модел ще отпразнува премиерата си на изложението IAA във Франкфурт.
Новият четирилитров V8 битурбо двигател от VW концерна може много повече, отколкото даваше досега в Bentley Continental GT V8. В Audi S8 той генерира 520 к.с., в Audi RS6 дори 560 к.с., а при Bentley V8 само 507 к.с. Тук Bentley иска да предложи на своите клиенти една предстояща алтернатива. В новото Bentley Continental GT V8 S, което ще празнува премиерата си на IAA, осемцилиндровият двигател вече ще може да достигне 528 к.с. и 680 Нм - 21 к.с. и 20 Нм повече отколкото досега. V8 S версията се предлага като купе и кабриолет.
Bentley Continental GT V8 S с едва доловими модификации
За да може 2,3-тонният автомобил да се чувства по-пъргав, той получава ново 10 мм по-ниско спортно окачване и по-либерална ESP. Това дава възможност на управлението да се усеща по-директно. Нов е също така S-режима на трансмисията, който "изцежда" предавките докрай.
Continetal GT V8 S ще се катапултира само за 4,5 секунди от нула до 100 км/ч (кабриолетът съответно за 4,7 секунди). Максималната скорост е 309 км/ч (кабрио: 307 км/ч). Bentley е определил разход за S версиите от 10,6 и съответно 10,9 литра на 100 километра.
Моделите на Bentley Continental GT V8 S се идентифицират също така с едва доловими визуални модификации. Новият спойлер, новият дизайн на страничните прагове и новият заден дифузьор ще намалят подемната сила. Характерни също за S-версията са новите 20-цолови алуминиеви джанти с гуми 275/40 и лакираните в червено спирачни апарати.
Идентичността на интериора на версията V8-S е подчертана от емблемата V8 S върху лайстните на праговете и върху кожената лента на люка в купето.